bol z prawej strony

1. Data: 2002-10-17 05:17:41

Temat: bol z prawej strony
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Z prawej strony, ponizej klatki piersiowej, ale na wysokosci zeber :P:)
(wiem ze troche nie logiczne... ale moze bedziecie wiedzieli o co chodzi) od
pewnego czasu (tygodnia) odczowam bol.... moge sie dowiedziec jaki narzad
sie tam znajduje ??? od czego to moze byc ??? bo byc moze jest to
spowodowane przecwiczeniem na silowni, albo jakims urazem....
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz...

2. Data: 2002-10-17 08:46:12

Temat: Re: bol z prawej strony
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może przećwiczenie na siłowni, ale w prawym podżebrzu lubi pobolewać
wątroba, bo tamże jest usytuowana. Zastanów się czy po jedzeniu - i jakim -
cie tam pobolewa i idź do lekarza jak nie ustąpi.

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

3. Data: 2002-10-17 13:20:33

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakim -
> cie tam pobolewa i idź do lekarza jak nie ustąpi.

z jedzeniem nic nie kombinowalem, jem to co zawsze juz od roku... nigdy mnie
nic nie bolalo... alkoholu nie pilem pare miesiecy :P :)... wiec sie
zastanawiam od czego... biore teraz tetracykline, ale chyba troche wczesniej
mnie bolalo... jak gleboko wciagne powietrze i potem wypuszcze to mnie
boli... :(.

cytomegalia - toksoplazmoza
Bledna diagnoza - pomoc.
Standard postepowania w przypadku wad mózgu
Pytanie o środki bezpieczeństwa
Czy mogę wymagać od lekarza skierowania na badania PRZED ciążą?