bola mnie jadra... w dziwny sposob

1. Data: 2002-10-08 13:40:56

Temat: bola mnie jadra... w dziwny sposob
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy ktos sie z tym spotkal.
Mam takie gniotace uczucie w jadrach.. od nasady czlonka w dol..
Nie jest to bol taki uciazliwy... ale go czuje...
Lekarz badal mnie USG i wiadomo jeszcze jak i powiedzial
ze mialem jakby lekki stan zapalny prostaty...
poadal antybiotyki...
To bylo jakis czas temu...

Nie miewam tego czesto ale ostatnio trwa...

2. Data: 2002-10-08 13:59:04

Temat: Re: bola mnie jadra... w dziwny sposob
Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Utnij

3. Data: 2002-10-08 14:45:12

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Utnij
Super rada...
nie pomyslalem o tym ,)

PS. w koncu to pl.sci.medycyna a nie zjeb.job.joke

4. Data: 2002-10-08 15:48:06

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poadal antybiotyki...
> To bylo jakis czas temu...
>
> Nie miewam tego czesto ale ostatnio trwa...

Infekcja prostaty moze byc. To jest b.trudne do wyleczenia, ale tez niegrozne.
Antybiotyki niewiele pomagaja, tylko chwilowo.
ret

5. Data: 2002-10-08 15:48:14

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Infekcja prostaty moze byc. To jest b.trudne do wyleczenia, ale tez
niegrozne.
>Antybiotyki niewiele pomagaja, tylko chwilowo.
dzieki za odpowiedz...
czyli rozumiem ze to moze sie nawracac...
Czy moge sobie jakos pomoc? moge isc do lekarza dopiero za 1,5 tygodnia...

Mysle ze dobrze opisalem bol?

6. Data: 2002-10-08 17:20:42

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Infekcja prostaty moze byc. To jest b.trudne do wyleczenia, ale tez
niegrozne.
> Antybiotyki niewiele pomagaja, tylko chwilowo.
> ret
Skąd takie niekompetentne bzdury!?!
1. Do wyleczenia antybiotykoterapią
2. Bywa groźne, powikłaniem może być niepłodność (na szczęście w niewielkim
odsetku)
Poza tym rozpoznanie powinien postawić UROLOG w oparciu o BADANIE FIZYKALNE
i BADANIA DODATKOWE, ponieważ szereg innych chorób męskich narządów
płciowych daje podobne dolegliwości.
Piśmiennictwo:
1. praktyka kliniczna
2. Zieliński J., Leńko J. Urologia Tom II, Urologia Kliniczna.
Reszta informacji na priv.
Adam Janiak

7. Data: 2002-10-09 12:03:33

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalem na priva!

Stent
Dlaczego 36% Polakow nie stac na wykupienie lekow? BO placa abonament telewizyjny
kolano
Stawianie baniek - zabobon czy nie?
Czy badanie na choroby weneryczne robi sie