bolerko

1. Data: 2007-02-21 16:47:57

Temat: bolerko
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem nowicjuszka w robotkach recznych i podziwiajac wasze prace
postanowilam tez cos zrobic. Tym sposobem motywujac sie w koncu udalo mi sie
skonczyc bolerko (wiem rzucilam sie od razu na gleboka wode), no ale brak
doswiadczenia jednak widac. Mimo ze udalo mi sie przebrnac przez schemat
gazetkowy, wzor nawet wyszedl, mimo ze pierwszy raz robilam azurowym, no ale
sciagacz dokola bolerka jakby za maly wyszedl :(
Dodatko na zdjeciu gazetkowym jest ladne wiazanie, a u mnie sie nie da bo
wtedy bolerko za szerokie jest. No, ale tu wymyslilam ze jakies male
guziczki przyszyje i bedzie zapiecie, natomiast problem w tym ze caly ten
sciagacz wydaje sie za maly no i mam pytanie czy da sie go jakos naciagnac
np. na mokro czy trzeba pryc i zrobic po prostu wiekszy? Sklad wloczki to
akryl 100%.

Bolerko w gazetce:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/84f77a1059
2dd9dd.html
Moje bolerko:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/81ac7a8f9f
1f247d.html
Na mnie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1715a14a32
b26f6b.html

--
pozdr,
ewka

2. Data: 2007-02-22 08:25:39

Temat: Re: bolerko
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj szkoda ze takie malutkie zdjecie, ale i tak domyślam się, że bolerko
bardoz ładnie leży na Tobie :)A to najważniejsze w robótce.
Ściagacz możesz sprobować delikatnie rozprasować, zobacz czy na włóczce
prasownie było wogóle dozwolone i wg instrukcji przeprasuj przez
szmatkę. Tylko bardoz delikatnie i wyprobuj w mało widocznej częsci, bo
może sie rozpłaszcyzć aż za bardzo. Jak nie było dozwolone, to jeszcze
delikatniej i jeszcze bardziej przez szmatke ;)
Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

3. Data: 2007-02-22 08:54:56

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ściagacz możesz sprobować delikatnie rozprasować, zobacz czy na włóczce
> prasownie było wogóle dozwolone i wg instrukcji przeprasuj przez szmatkę.

Przeprasuje przez szmatke, moze sie uda troszke naciagnac, bo zbyt ciasny
sciagacz powoduje, ze bolerko sie lekko marszczy, a to juz nieladnie
wyglada. Dzieki za rade. a zdjecie takie male bo specjalnie pomniejszylam,
by sie szybciej ladowalo. Jak wyprasuje to przymierze i pokaze w wiekszym
formacie :)

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2007-02-23 12:27:05

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kroowka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przeprasuje przez szmatke, moze sie uda troszke naciagnac,

No i udalo sie. Wielkie dzieki za porade, teraz lezy dobrze i nie sciaga za
bardzo.
Jakby ktos chcial skorzystac ze schematu to wrzucam zdjecie na kilka dni:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0d6a10084e
f9000d.html

--
pozdr,