bolesne zatwardzenia

1. Data: 2003-04-08 10:40:49

Temat: bolesne zatwardzenia
Od: michun <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem z bolesnymi zatwardzeniami
ktos poradzil mi jakies tabletki z peptynami? sam nie wiem jakimis
enzymami pomagajacymi w trawieniu
poradzicie mi cos?
pozdrawiam
mih

2. Data: 2003-04-08 10:46:43

Temat: Re: bolesne zatwardzenia
Od: "Wojtek Pawlik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam problem z bolesnymi zatwardzeniami
> ktos poradzil mi jakies tabletki z peptynami? sam nie wiem jakimis
> [...]

jedz duzo blonnika :)
najlepiej naturalnego, moga byc jablka
albo blonnik Herbalife ( komentarze pani Kafki mile widziane :P )
pozdrawiam
Wojtek
tu znajdziesz wiecej informacji:
http://www.alfa7.republika.pl/blonnikaktywny.htm

3. Data: 2003-04-08 11:19:16

Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos poradzil mi jakies tabletki z peptynami? sam nie wiem jakimis
> enzymami pomagajacymi w trawieniu

Witaj, nie proponuje jedzenia tabletek - bo jak sie organizm przyzwyczai, to
po tem bez tabletek juz ani rusz.
Proponuje np. najesc sie mandarynek, albo dwie garsci orzechów wloskich.
Wiesz, kazdemu pomaga cos innego, musisz sam wypróbowac (na mnie najlepiej
dzialaja wlasnie te dwie rzeczy, albo duzy ogórek zielony na noc :-).
powodzenia))
Ewa

4. Data: 2003-04-08 11:57:19

Od: "Wojtek Pawlik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj, nie proponuje jedzenia tabletek - bo jak sie organizm przyzwyczai,
> po tem bez tabletek juz ani rusz.

hmm, nie bardzo rozumiem ta zaleznosc, mozesz napisac o tym cos wiecej?
Jezeli tabletki sa substratem z warzyw, zboz, owocow to jak moga miec
negatywny wplyw? Oczywiscie nie mowie o calkowitym zastapieniu produktow
naturalnych ale ... pewna suplementacja w naszych warunkach jest wskazana.
Chyba ze mieszkasz na wsi i masz czas na przygotowywanie pelnowartosaciowego
pozywienia

pozdrwiam
Wojtek

5. Data: 2003-04-08 12:32:20

Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, nie bardzo rozumiem ta zaleznosc, mozesz napisac o tym cos wiecej?
Wiesz, ja się na tym za bardzo nie znam - tutaj może jakiś lekarz potrafiłby
się wypowiedzieć merytorycznie. Natomiast piszę, na podstawie obserwacji
mojej mamy oraz relacji kilku osób, które brały udział w turnusach
udchudzających, gdzie zasadniczą metodą leczenia było najpierw oczyszczenie
organizmu ze wszelkich toksyn itp. Tam właśnie stosowano przez 1 miesiąc
środki przeczyszczające (podkreślam ZIOŁOWE), jak przedtem osoby te miały
czasami problemy z zaparciami, to w tej chwili bez pomocy tabletek wogóle
nie ma mowy o wypróżnieniu.
To wygląda tak, jakgdyby organizm się "rozleniwił" i nie chce sam pracować..
pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2003-04-08 12:44:54

Od: "Wojtek Pawlik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wygląda tak, jakgdyby organizm się "rozleniwił" i nie chce sam
pracować..
> pozdrawiam
> Ewa

Rozumiem, ale sa roznego rodzaju tabletki. Trzeba rozgraniczyc
przeczyszczanie od oczyszczania.
Te pierwsze faktycznie moga byc szkodliwe. Ich dzialanie jest zbyt szybkie i
"drastyczne". Czyszcza tak skutecznie ze moga wyjalowic organizm, ktory w
tym czasie ma problem z wchlanianiem substancji odzywczych z pokarmu.
Oczyszczajace (np z Herbalife) jedynie wspomagaja delikatnie proces
przemiany materii, zawieraja duza porcje blonnika ktory w naturalny sposob
wymiata resztki z przerw miedzy kosmkami jelitowymi, zawiera tez ziola ktore
regeneruja, i wspomagaja trawienie. Oczywiscie zamiast tabletek mozna
stosowac naturalne produkty bogate w blonnik. To kwestia wyboru i wygody.

Pozdrawiam
Wojtek
www.alfa7.republika.pl

7. Data: 2003-04-08 13:14:10

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8 kwiecień 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o 13:19 *Ewa*
<b6ub7r$8sk$1@atlantis.news.tpi.pl> namalował/a:

To może kompot ze śliwek suszonych?
Najlepsze są śliwki z tego kompotu.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

8. Data: 2003-04-08 13:42:57

Od: "NO" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Pawlik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6u9cn$rj8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> jedz duzo blonnika :)
> najlepiej naturalnego, moga byc jablka

Fakt, przekonałam się, że zjedzenie nawet jednego jabłka na ok
pół godziny przed posiłkiem rozwiązuje problem.
pzdr
N.O.

9. Data: 2003-04-08 17:16:11

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "michun" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> mam problem z bolesnymi zatwardzeniami
> ktos poradzil mi jakies tabletki z peptynami? sam nie wiem jakimis
> enzymami pomagajacymi w trawieniu
> poradzicie mi cos?

wszystkie powyzsze uwagi jak najbardziej
gdyby nie pomagalo mozna sprobowac np duphalac, rozpulchnia stolec

10. Data: 2003-04-09 08:04:39

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko zalezy od tego jak dlugo masz te problemy. Jezeli srodki naturlne
nie pomoga sprobuj leki poprawiajace perystaltyke jelit np. gasprid,
metaklopramidum, duspatalin.

Metoda McKenziego a leczenie bólu kręgosłupa
SARS w Krakowie?
Róża zakaźna
co zrobić?
ból ramienia