bomki styropianowe-jak zrobic?

1. Data: 2006-11-29 16:31:50

Temat: bomki styropianowe-jak zrobic?
Od: "rumianeczek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,
proszę o instrukcję jak wykonać te śliczne wstążeczkowo-styropianowe bombki?
http://wroclawianki.art.pl/spotkania/index.php?spotk
anie=2006-11-11&foto=listopad04.jpg

z góry dziekuję

rumianeczek

2. Data: 2006-11-29 16:42:50

Temat: Re: bomki styropianowe-jak zrobic?
Od: "MonikaGer" <m_biermann@(nospam)gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz tu:
http://www.heike-web.de/Basteln/Anleitung.htm

Teraz nie mam czasu dokladnie tlumaczyc jak to kroko po kroku jest, ale
poogladaj i moze sama dojdziesz. Potrzebe jest do tego duzo krotkich szpilek
i wstazka lub material. Po niemiecku nazywa sie ta technika
artischockentechnik (Artischocken -Karczoch)

Monika

3. Data: 2006-11-29 17:39:16

Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Kupujesz bombkę o średnicy 6 lub 8 cm. Wstążkę o szer. 4 cm, 2
kolory, po 3 m
Do czubka bombki , widzisz tam małe wgłębione kółko, przyszpilasz
mały kwadracik wstążki zakrywając sam wierzchołek.
Robimy od dołu, czyli to będzie dół.
Tniesz wstążkę na kawałki o dł. ok. 6 cm.Składasz na trójkąty,
żeby na wierzchu było błyszczące. Nie zaprasowujesz, dociskasz
palcem. Wierzchołek trójkąta przyszpilasz do wierzchołka bombki
wbijając szpilkę nie do końca. Do końca wbijasz szpilki
przypinające dolne rogi trójkąta. Naprzeciw przypiętego trójkąta
przyszpilasz kolejny. 2 pozostałe po bokach.
Rób to dokładnie, wierzchołki mają się idealnie zejść. Te 4
trójkąty są jednego koloru, sterczą Ci 4 szpilki robocze.
Kolejny rząd robisz 2 kolorem, umieszczasz wierzchołki trójkątów
na złączeniach poprzedniego rzędu. Ja robię poniżej, ok. 3 mm.
Dziś koleżanka pokazała mi bombkę zrobioną dużo rzadziej, też
ładnie.
Te szpilki robocze z wierzchołków wyciągasz sukcesywnie.
Na końcu można przyszpilić kokardę, koniecznie jakiś trok do
zawieszenia
Wytłumaczyłam tak jak mnie to tłumaczono, patrz na obrazek Joli albo
Dany + moja instrukcja, to powinno starczyć
A jakby co, to pisz na priv
Regina

4. Data: 2006-12-01 21:02:36

Od: "Beata" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam jeszcze kilka propozycji, może się przydadzą.
http://www.fam-fietz.de/fam_fietz/Art_Tech.htm

http://www.creativ-seiten.de/artischocken/artischock
en.html
jest tutaj kilka linków;

http://www.heike-web.de/Basteln/basteln-h.htm

http://www.ostbevern-online.de/gisela/Techniken/Arti
schockentechnik/artischockentechnik.html
tutaj choinka na styropianowym stożku;

http://www.allerleistuebchen.de/Artischockentechnik.
htm

http://kunst.freepage.de/sus/

a na dokładkę kilka kwiatków
http://www.heike-web.de/Basteln/basteln46.htm

Życzę miłego tworzenia.

5. Data: 2006-12-02 18:17:16

Od: s...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

mimo iż nie szukałam - bardzo dziekuję za ten pomysł...
pozdrawiam serdecznie
syldia :)
Beata napisał(a):
> [...]
>
> http://www.heike-web.de/Basteln/basteln-h.htm
>
> http://www.ostbevern-online.de/gisela/Techniken/Arti
schockentechnik/artischockentechnik.html

[szydelko]ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie-schemat poszukiwany
(xxx,szydełko,szycie) - smerfy,dinozaury - szukam
smerfy,dinozaury - szukam
Prośba o przetłumaczenie(rosyjsk i)
[xxx] szukam - bang on the door