botanica

1. Data: 2003-03-03 19:31:55

Temat: botanica
Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich serdecznie,
wczoraj odkrylam te liste, zapowiada sie sympatycznie
z tzw. wyksztalcenia jestem biologiem (biologica, a scislej botanica:) i
ksztalce sie dalej
krece sie tez troche wokol tematyki ogrodow, ale na tym polu nie mam jeszcze
zbyt wiele do powiedzenia
mam nadzieje, ze sie na tej liscie na cos "przydam" i ze lista przyda sie
mnie:)
czy ktos moglby mi po krotce przedstawic glowne zasady jakie rzadza lista?

pozdrawiam
magda

2. Data: 2003-03-03 20:20:00

Temat: Odp: botanica
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aira <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b40ais$674$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> mnie:)
> czy ktos moglby mi po krotce przedstawic glowne zasady jakie rzadza lista?

Witaj Magdo :-) A pewnie, ze się przydasz. :-)
Zasady grupy są proste:
1. poczucie humoru
2. uprawianie winorośli albo marzenia o nich
3. wrogość do malin
4. unikanie broni chemicznej
5. unikanie nagrody Jerzego
Dodatkowo, ale nie koniecznie, można miec jakiś kawałek ogrodu i jakieś
wrażenia z niego...
Czuj się z nami swobodnie :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-03-03 20:27:47

Temat: Re: botanica
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Magdo :-) A pewnie, ze się przydasz. :-)

> 3. wrogość do malin

> Czuj się z nami swobodnie :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> Ja tylko zapytam. Jak mozna czuc sie swobodnie w grupie, w ktorej grasuje
niewyzyty milosnik winorosli, ktory jest rownoczesnie zajadlym wrogiem
malin. Ten biedny czlowiek musi byc poddawany jakiejs niebywalej presji,
jemu na pewno po nocach snia sie koszmary w postaci winomalin.
ale droga i mila botanico. nie daj sie sprowokowac i kochaj nadal maliny,a
nawet zapisz sie do Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniaka.
Wojtek Pa

4. Data: 2003-03-03 20:47:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"aira" <a...@i...pl> wrote in message news:b40ais$674$1@nemesis.news.tpi.pl...

> czy ktos moglby mi po krotce przedstawic glowne zasady jakie rzadza lista?

1. Kazdy pisze co chce.
2. Pierwszy post w watku powinien miec zwiazek z ogrodami.
3. Nie nalezy krytykowac niepoprawnej polszczyzny, chyba,
ze ktos uzyje formy "winogron" w mianowniku liczby pojedynczej :-)
4. Nie nalezy sie obrazac i uciekac z grupy.
5. Nie nalezy obrazac innych. Z tym, ze trzeba wyczuc tolerancyjnosc
adresata. Na przyklad Januszowi mozna napisac, ze winogrona
sa obrzydliwymi chwastami do niczego sie nie nadajacymi - on i tak
zrozumie, ze zartujesz :-)
6. Piszemy bez ogonkow albo uzywajac kodowania Central European ISO.
Inne kodowania moga sprawiac klopoty.
7. Warto wiedziec o istnieniu strony grupy http://ogrody.agrosan.pl oraz
Googli.

Ktos jeszcze cos doda?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-03-03 20:47:44

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of aira
(...)
> czy ktos moglby mi po krotce przedstawic glowne zasady jakie rzadza lista?
> pozdrawiam
> magda

Tutaj rządzą Kobiety :-) My tylko słuchamy i staramy sie nie narazić....
:-)
:-) Bogusław zalękniony.

6. Data: 2003-03-03 20:52:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message

> Ja tylko zapytam. Jak mozna czuc sie swobodnie w grupie, w ktorej grasuje
> niewyzyty milosnik winorosli, ktory jest rownoczesnie zajadlym wrogiem
> malin.

Powstaje ciekawy problem. Czy takiego czlowieka mozna nazwac
"malinożerca"?

Pozdrowienia,
Michał

7. Data: 2003-03-03 20:59:43

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech P <d...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b40dso$ir$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> ale droga i mila botanico. nie daj sie sprowokowac i kochaj nadal maliny,a
> nawet zapisz sie do Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniaka.

No ładnie! Niewinną dzieweczkę od razu do chruśniaka. :-(
Nie zaczekałbyś trochę? Może jednak na początek przynajmniej odrobinę
konwersacji.... Tak po staroświecku... :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-03-03 21:00:49

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:pgP8a.286992$i...@t...neo.rr.com

> Powstaje ciekawy problem. Czy takiego czlowieka mozna nazwac
> "malinożerca"?
Można!! :-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-03-03 21:03:29

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:PbP8a.286987$i...@t...neo.rr.com

> [...]
adresata. Na przyklad Januszowi mozna napisac, ze winogrona > sa
obrzydliwymi chwastami do niczego sie nie nadajacymi - on i tak > zrozumie,

Chciałeś oczywiście napisać "winorośla" ??? Bo winogrona to przecież
wytworne owoce. Już kiedyś to ustaliliśmy... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-03-03 21:06:48

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za szczegolowe wskazowki, najbardziej odpowiada mi zasada,
ktora podal Boguslaw i jej bede sie trzymac:)
a poza tym:

> 1. poczucie humoru
tego mi raczej nie brak:)))))

> 2. uprawianie winorośli albo marzenia o nich
czy to jest konieczne, czy nie wystarcza marzenia o przetworach z winorosli?

> 3. wrogość do malin
z tym bedzie trudno..., zwlaszcza trudno sie bedzie wyrzec tego
chrusniaczka...

> 5. unikanie nagrody Jerzego
a co to?

> Dodatkowo, ale nie koniecznie, można miec jakiś kawałek ogrodu i jakieś
> wrażenia z niego...
poki co pozostane przy wrazeniach

to chyba sie juz wstepnie zapoznalismy....
magda

Odzież POLAROWA
MARKET-ODZIEŻ POLAROWA
Biała kobea i inne