botanica

21. Data: 2003-03-04 11:59:14

Temat: Odp: Odp: botanica
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in
>
> kobietom pozwalamy na więcej. > > :-)))
>
> Ja to sobie wydrukuje i powiesze nad komputerem :-)))

I znów za klasyka będę robił??? :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

22. Data: 2003-03-04 12:53:58

Temat: Re: Odp: botanica
Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wracajac do tematu - witaj Magdo!
> Botaniczna sila fachowa zawsze sie przyda :-))
> Pozdrowienia - Ewa Sz., tez botaniczna
> PS. Ze tak wscibsko zapytam: czym sie botanicznie zajmujesz (zajmowalas?)

czesc Ewo botaniczna:)
bardzo milo mnie wszyscy powitaliscie, zachecona spowiadam sie dalej:
"botanicznie" to jestem fitosocjologiem, poza tym staram sie zajac
projektowaniem ogrodow, choc na tym polu brak mi jeszcze wiary w siebie
(skonczylam studia podyplomowe, ale na razie nie zdzialalam w tej dziedzinie
zbyt wiele)
poza tym jestem na pierwszym roku studiow doktoranckich na uniwersytecie
slaskim, bede badac przemiany szaty roslinnej w parkach podworskich ziemi
cieszynskiej
jesli chodzi o fitosocjologie to interesuje mnie przede wszystkim to, co
zwiazane z lasem, a jeszcze chetniej z gorami
a jesli chodzi o roslinki to botanicznie i ogrodowo uwielbiam drzewa i trawy

a Ty czym sie zajmujesz?

pozdrawiam
magda

23. Data: 2003-03-04 13:09:11

Temat: Re: botanica
Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: trzeba nam ludzi zajmujacych sie botanika, bo moze znajda odpowiec na
> wiele pytan od czasu do czasu mnie nurtujacych. Z drugiej strony teoretycy
> beda przeciwwaga dla praktykow.

no wlasnie, w miare mozliwosci sluze teoria
i jednoczesnie licze na cenne uwagi praktykow
mi sie tez przyda jakas przeciwwaga:)

pozdrawiam
magda

24. Data: 2003-03-04 13:11:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aira" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> poza tym jestem na pierwszym roku studiow doktoranckich na uniwersytecie
> slaskim, bede badac przemiany szaty roslinnej w parkach podworskich ziemi
> cieszynskiej

Czyzbyś była ze Śląska lub okolic?

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2003-03-04 13:23:37

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzbyś była ze Śląska lub okolic?
>
> Pozdrawiam, Basia.

owszem ze Slaska, nawet nie z okolic, tylko z samego najczarniejszego
centrum - z Bytomia:)

magda

26. Data: 2003-03-04 13:53:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> I znów za klasyka będę robił??? :-))))

... powieszony nad komputerem :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

27. Data: 2003-03-04 13:58:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"aira" <a...@i...pl> wrote in message news:b427kl$6lf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> jesli chodzi o fitosocjologie to interesuje mnie przede wszystkim to, co
> zwiazane z lasem, a jeszcze chetniej z gorami

A mozesz jeszcze objasnic co to fitosocjologia?

Pozdrowienia,
Michal

28. Data: 2003-03-04 14:07:30

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aira" <a...@i...pl> wrote in

> "botanicznie" to jestem fitosocjologiem,

To witaj w klubie :-)
Ja siedze w sudeckich murawach naskalnych i kserotermicznych :-))

> poza tym staram sie zajac
> projektowaniem ogrodow, choc na tym polu brak mi jeszcze wiary w
> siebie (skonczylam studia podyplomowe, ale na razie nie zdzialalam w
> tej dziedzinie zbyt wiele)

Cierpliwoscia i praca nawet jeza mozna oskubac :-))
I zeby nie bylo: nigdy w zyciu nie oskubalam jeza!

> poza tym jestem na pierwszym roku studiow doktoranckich na
> uniwersytecie slaskim,

To chyba mamy duzo wspolnych znajomych :-)))

> a jesli chodzi o roslinki to botanicznie i ogrodowo uwielbiam drzewa i
> trawy

Zadomowisz sie!
Trawy maja tu sporo sympatykow, nie mowiac o drzewach.
A ze wszystkich traw i drzew najsilniejszym uczuciem sa darzone winorosla,
ale to jeszcze sama zobaczysz :-)))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

29. Data: 2003-03-04 14:10:29

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> projektowaniem ogrodow, choc na tym polu brak mi jeszcze wiary w siebie
> (skonczylam studia podyplomowe, ale na razie nie zdzialalam w tej

Witam.
No no. Konkurencja ? A tak na poważnie, jak będziesz miała jakieś
pytania z tej "dziedziny" to wal śmiało. I napewno sobie poradzisz.
Z pozdrowieniami Paweł Pawluczuk z Wołomina. PP.

30. Data: 2003-03-04 14:12:38

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in

> ... powieszony nad komputerem :-)

Klasykow generalnie nie wieszali!
Nawet nad komputerem :-)
A poza tym to miej listosc, Michal!
Przeciez taki zawieszony Janusz, przy jego zywotnosci i pasji misjonarskiej
mnie winoroslowo wykonczy. A komputer to dla towarzystwa powiesi sie na
stale!

Do Janusza: Janusz, pamietaj, ja juz jestem spacyfikowana. Chrupke egipska
bede uprawiac! Pamietaj!!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Odzież POLAROWA
MARKET-ODZIEŻ POLAROWA