botwinka

1. Data: 2000-05-31 11:04:50

Temat: botwinka
Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej! Wychodzę sobie na ogrodek a tam caly zagon mlodych burakow
wiem ,ze mozna z tego zrobic jakas zupke ale jak ? dzieki Darek

1. Data: 2000-05-31 11:37:24

Temat: Re: botwinka
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrwać wielkie mnóstwo małych buraczków, umyć je dokładnie razem z listkami
i pokroić wszystko tzn buraczki, łodyżki i listki, dość drobno.
Wrzucić do gara, zalać wodą (tak aby wszystko było wodą zakryte), dorzucić
do smaku rosołki (chyba że masz czas i chęć na ugotowanie wcześniej wywaru
mięsnego) i gotować do 30 min.
Przestudzić. Dodać do smaku śmietankę, dorzucić jaja na twardo (albo
połóweczki prosto na talerzyk, ale na przykład ja kroję jaja w nazwijmy to
grubą kostkę i dorzucam do gara) i gotowe. Aha, czasem jak "kolor" nie
wychodzi to można podprawić sokiem z cytryny (nie za dużo) albo (ja tak
robię) koncentratem buraczanym.
Do tego osobno podane młode ziemnaczki z koperkiem i masełkiem ....
Moja rodzinka to kocha i choć nie cierpię myć i kroić tych nieszczęsnych
buraczków, to się dla nich poświęcam, bo tak mlaskają ze szczęścia ...
smacznego

--
Ania K.

1. Data: 2000-05-31 11:42:35

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądam dogłębnie zanim kupię.
A jak raz kupiłam "zamszone" to po kilku próbach umycia wszystko wywaliłam.
Nie lubię mięska w botwince ... ;-)

--
Ania K.

1. Data: 2000-05-31 11:43:28

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana napisał(a) w wiadomości: <8h2thh$2tdu$1@news.ipartners.pl>...
> [...]

>Moja rodzinka to kocha i choć nie cierpię myć i kroić tych nieszczęsnych
>buraczków, to się dla nich poświęcam, bo tak mlaskają ze szczęścia ...

Mniam mniam
A jak sie pozbywasz mszyc?

Marek

1. Data: 2000-06-02 12:59:29

Temat: Odp: botwinka
Od: "Krzys" <k...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrwać duży pęczek, umyć, pokroić drobno włacznie z cząstką liści.Zalac wo
dą, tak żeby było lekko przykryte. Gotować 10 min. ostudzić. 2l. maślanki
długi ogórek drobno pokrojony 5 jajek na twardo duży pęczek kopru ,pęczek
szczypiorku też pokroić. Razem zmieszać, posolic , doprawić odrobiną kwasku
cytrynowego.Wstawić do lodówki na całą noc, dodać opakowanie jogurtu
naturalnego. Smacznego! Botwinkę gotować z odrobiną kwasku na malutkim ogn
iu. Krzysztof

RE: Nareszcie!!!
butelka
okap