butelka

1. Data: 2000-05-31 10:46:13

Temat: Re: butelka
Od: Marcin Milkowski <m...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 May 2000, asia wrote:

> Nie wiem czy to odpowiednia grupa na takie pytania, ale sprobuje:
> Jak zapakowac butelke z alkoholem, zeby ladnie wygladala ? Macie jakies
> pomysly ?
Jesli to koniak, to ma pudelko... Wystarczy opakowac jak pudelko. Jesli
nie ma pudelka, to ja okrecam papierem kolorowym i takie tam wstazki
dodaje.
Mozna tez poszukac pudelka ladnego, do pudelka i zapakowac.

Moze sie to przyda jako rada - MM

1. Data: 2000-05-31 10:47:22

Temat: butelka
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to odpowiednia grupa na takie pytania, ale sprobuje:
Jak zapakowac butelke z alkoholem, zeby ladnie wygladala ? Macie jakies
pomysly ?
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2000-05-31 11:52:12

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <j...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy to odpowiednia grupa na takie pytania, ale sprobuje:
> Jak zapakowac butelke z alkoholem, zeby ladnie wygladala ? Macie jakies
> pomysly ?

Zwykle robie to na dwa sposoby:
1.
Zawijam w karton, robie rure. Nastepnie owijam papierwm i robie cos w
rodzaju cukierka.

2.
stawiam butle na srodku duzego papieru i wszystkie rogi zbieram u gory.
Potem przewiazuje wstazeczka na szyjce i robie cfiatka lub troche wyzej i
tez cfiatek.

Lew

1. Data: 2000-06-03 17:31:07

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Lew wrote:

> Użytkownik "asia" <j...@h...com.pl> napisał w wiadomości

Mozna uszyc z aksamitu dluga rure, dluzsza od butelki, zwiazac jeden koniec
w kisc, od wewnatrz rury, drugi koniec wykonczyc jakims szutasem, wstawic
butelke do srodka, zawiazac na szyjce kawalkiem szyfonu, czy ladnej
aksamitki w innym kolorze. Mozna dowiazac tez do tej wstazki jakis malutki,
dodatkowy prezent, jak serduszko na kolku, czy inny wisiorek, albo
malutkiego misia, czy perfumy.

Mozna tez ustawic butelke na duzym kwadracie ladnego materialu (szyfon,
chusta jedwabna, surowy jedwab, aksamit), zebrac wszystkie rogi, i zawiazac
ladny wezel, albo jak sie nie ma talentu do wezlow, wstazka obwiazac szyjke.

Magdalena

okap
PROFESJONALNE NAPRAWY POWYPADKOWE
Kuchnia elektryczna.