brać czy nie brać?Oto jest pytanie...

1. Data: 2005-09-16 16:17:06

Temat: brać czy nie brać?Oto jest pytanie...
Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zastanawiam się, czy za tydzień rozpocząć kolejne opakowanie tabletek
antykoncepcyjnych? Myślałam, że uda mi się dostać do mojej Pani doktor przed
rozpoczęciem nowego opakowania, ale niestety-wizytę wyznaczono mi za prawie
za 2 tyg. Ponieważ załapałam jakieś zakażenie bakteryjne dostanę pewnie
antybiotyk (który osłabi działanie Milvane). Zanim się wyleczę miną pewnie
kolejne 2tyg. i tak sobie myślę, iż może nie powinnam brać ich przez
najbliższy miesiąc. Poza tym łykam je już od ponad 3 lat i czas już wielki
zrobić jakąś przerwę...?
I teraz pytanko...;-) Ile taka przerwa powinna wynosić? Miesiąc, trzy, pół
roku?
Zastanawiam się czy jest sens robić przerwę na miesiąc - to pewnie
rozreguluje tylko gospodarkę hormonalną i będzie z tego więcej szkód niż
pożytku... więc może lepiej nie przerywać na ten miesiąc i brać normalnie -
mimo, iż ochrona pewnie nie będzie potrzebna?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pzdr.
Kara

2. Data: 2005-09-16 19:27:31

Temat: Re: brać czy nie brać?Oto jest pytanie...
Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pożytku... więc może lepiej nie przerywać na ten miesiąc i brać
> normalnie - mimo, iż ochrona pewnie nie będzie potrzebna?

Jak ja brałam tabsy to mój gin twierdził, że własnie robienie przerw robi
więcej szkód dla organizmu niż ciągłe branie (ja brałam 13 lat bez ani dnia
przerwy). I w sumie lepiej na czas brania antybiotyku dodatkowo się
zabezpieczać albo... szklanka wody aniżeli robić przerwy i rozregulowywać
organizm. Pozdrawiam AJ

Angiologia -
Ciekawostka - AM Poznan
PLAMKI NA NAPLETKU