brak grupy

1. Data: 2004-04-09 11:05:19

Temat: brak grupy
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozecie mi pomoc?
Nie widze wogole zadnych wiadomosci z tej grupy ;(
a na dole mam ze nie pobranych jest 15244
co to mzoe byc?
cos sie zepsulo czy "ze mna cos nie tak" :)

b...@w...pl

1. Data: 2004-04-09 11:12:37

Temat: Re: brak grupy
Od: "drtt" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> mozecie mi pomoc?
> Nie widze wogole zadnych wiadomosci z tej grupy ;(
> a na dole mam ze nie pobranych jest 15244
> co to mzoe byc?
> cos sie zepsulo czy "ze mna cos nie tak" :)

to moze je po prostu pobierz...

d.

1. Data: 2004-04-09 11:59:09

Od: "Mania" <mania_bmw4(usun to)@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:
Albo zresetuj grupe , pobierze wszystko od nowa albo w Narzedziach masz
opcje pobierz ( o ile mowimy o outlooku:))
Mialam ten sam problem przedwczoraj ale ylko z ta grupa wiec moze cos sie
dzieje ;)

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710
http://strony.aster.pl/mania/

1. Data: 2004-04-09 12:07:32

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:
> [...]
> a na dole mam ze nie pobranych jest 15244
> co to mzoe byc?
> cos sie zepsulo czy "ze mna cos nie tak" :)

Wiesz co? Mam ten sam problem. Nie wiem, co się dzieje.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-09 12:09:24

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:
> [...]
> masz opcje pobierz ( o ile mowimy o outlooku:))
> Mialam ten sam problem przedwczoraj ale ylko z ta grupa wiec moze cos

Ta opcja, niestety, niczego nie zmienia. Wiadomości niby są pobierane, ale w
sumie ich nie widać jako nowych. A ten problem mam też na innych grupach,
więc nie wiem co jest. ;-)

Ligeia

1. Data: 2004-04-09 12:11:42

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 9 Apr 2004 14:07:32 +0200, na pl.rec.uroda, Ligeia napisal(a):

> Wiesz co? Mam ten sam problem. Nie wiem, co się dzieje.

Palec Boży?

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-13 07:09:34

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> napisał(a) w wiadomości

> Palec Boży?

Nie, palec Billa G. :-)
--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

1. Data: 2004-04-13 07:09:46

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Apr 2004 07:09:34 +0000 (UTC), na pl.rec.uroda, Seva napisal(a):

> Nie, palec Billa G. :-)

To wychodzi na jedno ;)

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004
976

Co na błyszczącą twarz??
stopy - problem z obtarciami
Wyprostowane Włosy Czym Utrwalić ?