brak koncentracji

1. Data: 2003-05-28 20:20:34

Temat: brak koncentracji
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Moja nauczycielka nie potrafi sie skoncentrowac. Jak wyczytuje numery osob w
dzienniku to czesto zapomina jaki numer przeczytala kilka sekund wczesniej i
pyta sie o numer tej osoby jeszcze raz. Czym jest to spowodowane???

1. Data: 2003-05-28 20:34:34

Temat: Re: brak koncentracji
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik
<b...@o...pl>
0...@n...onet.pl:

> [...]
> osob w dzienniku to czesto zapomina jaki numer przeczytala kilka sekund
> wczesniej i pyta sie o numer tej osoby jeszcze raz. Czym jest to

Znudzeniem?

1. Data: 2003-05-28 21:07:30

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 May 2003 22:20:34 +0200, b...@o...pl wrote:

> [...]
>dzienniku to czesto zapomina jaki numer przeczytala kilka sekund wczesniej i
>pyta sie o numer tej osoby jeszcze raz. Czym jest to spowodowane???

Wyczytuje numery osób w dzienniku? A po co? Nie znacie ich? :-)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-05-28 22:26:23

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym jest to spowodowane???

Jak nic, kłopoty z seksem. Wspomnijcie coś o tym, a to od razu zacznie
pamiętać.

puciek.

PTSD - kategorie?
demonizacja w szambo