brak koncentracji

11. Data: 2005-05-07 13:33:00

Temat: Re[2]: brak koncentracji
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj scream,

W Twoim liście datowanym 26 kwietnia 2005 (01:02:07) można przeczytać:

s> Luiza napisał(a):
> [...]

s> zupełnie dobry na takie sprawy jest Nootropil, zapytaj swojego lekarza o
s> ten lek

mnie tam nootropil nie pomogl... z reszta szkoda rozwalac organizm bo
nootropil to juz nie jakies witaminki czy ziolka ale chemia-chemia :P.
naprawde lepiej zzerac owocki warzywka i inne niz zjadac nootropil

s> --
s> best regards,
s> scream (at)w.pl
s> Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
s> (C) Któryś Z Poetów Epoki Romantyzmu

--
Pozdrowienia,
Beherit