brak okresu

1. Data: 2004-11-20 15:51:57

Temat: brak okresu
Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy jeżeli kobieta 41-letnia już nie miesiączkuje, oznacza to również, że
jest w tej chwili niepłodna? Przepraszam, ale nie znam więcej szczegółów,
ponieważ pytanie to zadaję nie w swoim imieniu. Dziękuję za wszelki
odpowiedzi.

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2004-11-20 16:07:31

Temat: Re: brak okresu
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Nov 2004 16:51:57 +0100, Jarek wrote:

> czy jeżeli kobieta 41-letnia już nie miesiączkuje, oznacza to również, że
> jest w tej chwili niepłodna? Przepraszam, ale nie znam więcej szczegółów,
> ponieważ pytanie to zadaję nie w swoim imieniu.

To możliwe.
Przepraszam, ze tak ogólnie, ale nie znam szczegółów

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-11-20 16:57:03

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ciąży czasem nie jest?
> --
> Joanna

W ciąży nie jest, a okresu nie ma od maja br.
Pozdrawiam
Jarek

4. Data: 2004-11-20 16:57:33

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> jest w tej chwili niepłodna? Przepraszam, ale nie znam więcej szczegółów,
> ponieważ pytanie to zadaję nie w swoim imieniu. Dziękuję za wszelki

A w ciąży czasem nie jest?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2004-11-21 00:24:44

Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 20 Nov 2004 17:57:03 +0100, na pl.sci.medycyna, Jarek napisał(a):

> W ciąży nie jest, a okresu nie ma od maja br.
O rany w tak młodym wieku?
Czy to mieści się w jakichś normach o ile takie są?
Czyżby to już trzeba zacząć się bać.....
MEva :-)

6. Data: 2004-11-22 15:48:48

Od: "Idis" <i...@w...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> W ciąży nie jest, a okresu nie ma od maja br.

Przyczyn może być wiele. Jeżeli wykluczymy ciąże, to począwszy od złego
odżywiania (diety)
poprzez stres, aż do różnego rodzaju chorób (zdaje się że również
tarczycy?).
Oczywiście przekwitania nie możemy wykluczyć ale to rzeczywiście dość
wcześnie.
Najlepiej udać się do specjalisty i wszystko będzie jasne.
Im wcześniej tym lepiej, więc dziwi mnie bardzo taka zwłoka - od maja (!?).

pasta do zębów
Nowa metoda w rehabilitacji
stomatolog dzieciecy Wroclaw
Odbytnica - podrażnienie.