brak tematu

1. Data: 2006-02-23 10:10:12

Temat: brak tematu
Od: "Wojtas" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siema tutaj Hitler mam 98 lat i piszę z Kiszyniowa.

2. Data: 2006-02-23 10:54:05

Temat: Re: brak tematu
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dtk1mt$bcb$...@n...news.tpi.pl, Wojtas at w...@w...pl
wrote on 23/02/2006 11:10:

> Siema tutaj Hitler mam 98 lat i piszę z Kiszyniowa.

O! Tego można chyba pod propagowanie faszyzmu podciągnąć? Bo najbardziej w
tych popieprzonych uczniach z popieprzonej szkółki wkurza mnie to, że na ich
głupie spamowanie chyba nie ma paragrafu :-/

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-02-23 11:18:59

Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ich
> głupie spamowanie chyba nie ma paragrafu :-/

Wlasnie o tym samym pomyslalem dokladnie na chwile przed przeczytaniem
Twojego posta.
Juz nawet chwycilem za telefon i chcialem przedzwonic do ichniego providera,
ale zadalem sobie pytanie - co powiem? Ze grupka uczniow zasmieca grupe?
Pisza, choc bzdurnie calkowicie, na temat - bo podaja przepisy. Brzydko sie
nie wyrazaja, do nienawisci na tle rasowym i innym nie nawoluja...

Rece i nogi opadaja po prostu... (n_n)
Nie ma jak takich zwalczac, po prostu nie ma (o_O)

--
pozdrawiam,
Joten

4. Data: 2006-02-23 11:27:22

Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dtk5v6$sh1$1@inews.gazeta.pl...

> Nie wygłupiaj się, nie wystarczy napisać "pomidor" w temacie, żeby
> wypowiedź była na temat. :-)

To prawda, moim zdaniem post z "przepisem" na "kanapke z szynka" tez nie
jest na temat, ale - niestety - jestem niemal calkowicie pewien, ze provider
bedzie myslec inaczej, i do zadnej odpowiedzialnosci nikogo nie pociagnie,
nie mowiac juz o wyciaganiu konsekwencji :/

> A do nienawiści to za chwilę ja będę nawoływać! :-)

To chyba jedyny mozliwy sposob walki z tym folklorem - wzmozona, masowa,
negatywna propaganda na duza skale :-)

--
pozdrawiam,
Joten

5. Data: 2006-02-23 11:27:37

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:43fd9a1f$1@news.home.net.pl, Joten wrote:
> Pisza, choc bzdurnie calkowicie, na temat - bo podaja
> przepisy.

Nie wygłupiaj się, nie wystarczy napisać "pomidor" w temacie, żeby
wypowiedź była na temat. :-) A do nienawiści to za chwilę ja będę
nawoływać! :-)

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

6. Data: 2006-02-23 12:41:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca wrote:

> O! Tego można chyba pod propagowanie faszyzmu podciągnąć? Bo najbardziej w
> tych popieprzonych uczniach z popieprzonej szkółki wkurza mnie to, że na ich
> głupie spamowanie chyba nie ma paragrafu :-/

Jak Ci się chce, to możesz napisać do dyrekcji, że mają głupiego
nauczyciela informatyki. Nie dzieciaków wina, że uczy ich
odrzucana przed gotowaniem część kapusty.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2006-02-23 12:49:56

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 43fdad80$...@n...home.net.pl, Krystyna Chiger at k...@p...pl
wrote on 23/02/2006 13:41:

> Jak Ci się chce, to możesz napisać do dyrekcji, że mają głupiego
> nauczyciela informatyki. Nie dzieciaków wina, że uczy ich
> odrzucana przed gotowaniem część kapusty.

Słusznie... Tylko ja ciągle nie wiem która to dokładnie szkoła, ktoś ją
namierzył?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-02-23 14:06:42

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joten napisał:

(...)
> Rece i nogi opadaja po prostu... (n_n)
> Nie ma jak takich zwalczac, po prostu nie ma (o_O)

Jak to nie ma? Wystarczy aby każdy z grupowiczów wysłał na ich adresy
wszystkie swoje przepisy/książki kucharskie. Sposób stary jak świat na
uporczywych spamerów.
To jak, robimy akcję? ;-)

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

9. Data: 2006-02-23 14:12:50

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dtkfhk$fa4$...@i...gazeta.pl, Piotr Zawadzki at
p...@f...pl wrote on 23/02/2006 15:06:

> [...]
>
> Jak to nie ma? Wystarczy aby każdy z grupowiczów wysłał na ich adresy
> wszystkie swoje przepisy/książki kucharskie. Sposób stary jak świat na

Rozważaliśmy ten pomysł, ale mamy poważne podejrzenia że konta pocztowe też
mają założone tylko dla celów "edukacyjnych", więc mogą ich nie używać i
wcale nie odczuć naszego zmasowanego ataku...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

10. Data: 2006-02-23 15:08:50

Od: w...@g...pl (wisp1966) szukaj wiadomości tego autora

Joten napisał(a):

> To chyba jedyny mozliwy sposob walki z tym folklorem - wzmozona, masowa,
> [...]

Nieprawda - na tej grupie takich rzeczy jest jeszcze malo, ale na innych
to powszechne zjawisko.
Jest na to jedna, jedyna - praktyczna rada: ignorowac trolla!
Temu brakujacemu ogniwu ewolucji potrzebne jest jedno (tutaj - jak widac
- udalo mu sie) - wsadzic kij w mrowisko i patrzec, jak mrowki lataja i
pomstuja....
Chcecie byc mrowkami?? Ja nie, wiec EOT.
pzdr
A.

sól morska
konfitura z dzikiej róży
mąka 750 - gdzie kupic??
[tluscioch] Twoje NAJ Paczki - tutaj typuj
jak zrobic pomidorowa zupe-krem?