brodawki/dermatolog

1. Data: 2005-10-26 12:38:26

Temat: brodawki/dermatolog
Od: "Marzka" <m...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może ktoś miał podobny problem i doradzi mi, co mam zrobić, bo dwóch
dermatologów niestety nie umiało. Ok. 3 lat temu pojawiła mi się na dloni
brodawka plaska, koloru skóry wielkości ok 3x3 mm. Niestety przeniosło mi
się to niedawno na twarz i w wielu miejscach pojawiły się różnej wielkości
brodawki płaskie (jak określili to dermatolodzy). Podobno mozna to wypalać,
potraktować azotem, ale zostaną po tym plamy. Ponieważ wiele z nich
umiejscowilo się w okolicy oczu, nie wiem czy byłoby to wskazane. Jeden
dermatolog powiedział, że to jest wirusowe i samo zniknie, że nic nie da
smarowanie czymkolwiek. Drugi zalecił stosowanie maści ISOTREX, ale chyba
mam na nią uczulenie. Co mam więc dalej robić? Czy ktos może mi polecić
jakiegoś dobrego, sprawdzonego dermatologa w Warszawie?

Dzięki i pozdrawiam,
Marzena

1. Data: 2005-10-26 16:07:05

Temat: Re: brodawki/dermatolog
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzka" <m...@C...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba mam na nią uczulenie. Co mam więc dalej robić? Czy ktos może mi
> polecić jakiegoś dobrego, sprawdzonego dermatologa w Warszawie?

o boze, strasznie ci wspolczuje!!! ja mam od lat kurzajki na stopie i nic
nie spowodowalo u mnie bolu, jak te oporne kurzajki. a one sa "tylko" na
stopie. nie dziala na nie nic - leki doustne i zewnetrzne, wymrazanie,
domowe sposoby, lyzeczkowanie. teraz sie uparlam i mroze non-stop i jest
poprawa, niektore nawet zniknely:)

wiem, ze jest jaka masc (b. droga!!!), ktora jest ponoc b. dobra, ale ze
kosztuje ze 300 zl, to lekarz mi powiedzial, ze jak mrozenie nie da
rezultatu, to ta masc jest dla mnie ostatnia deska ratunku.

nie wiem, jak u ciebie, ale moj lekarz wymrazal kurzajki nawet z nosa
dziecka. co do blizn - nie wiem, chyba nie mam, ale ja wciaz mam kurzajki,
wiec tak do konca nie moge powiedziec.

moze zapisz sie po prostu do szpitala dermatologicznego na ul .leszno - moze
taki trudny przypadek tam najlepiej wylecza, a przynajmniej za darmo, bo
prywatnie wydasz majatek.

ku przestrodze powiem ci moj przypadek - jak cos z nimi robie, nawet
beskutecznie, to przynajmniej nie przyrastaja, ale jak tylko daje sobie
spokoj, pojawiaja sie nowe:(((( to mnie teraz zmobilizowalo i mam juz za
soba ok. 20 solidnych mrozen. lepiej znoze temp -90 niz -220, bo jest mniej
bolesne, a lekarz mowi, ze skutecznosc taka sama.

1. Data: 2005-10-26 17:49:50

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzka napisał(a):
> [...]
> mam na nią uczulenie. Co mam więc dalej robić? Czy ktos może mi polecić
> jakiegoś dobrego, sprawdzonego dermatologa w Warszawie?

Nie wiem w jakim jesteś wieku, ale miałam nieliczne brodawki płaskie
mając 17-18 lat. Na ta przypadłość pomógł mi nakładany punktowo w dosyc
duzej ilości Retin A, już dziś wielce osławiony ;) Rewelacyjnie wszystko
zeszlo i nigdy wiecej się nie pokazało. Z tym, ze miałam tego kilka
plamek, moze ze 4 na policzku. Pamietam, ze nie były takie straszne -
dało się je korektorem maskowac.
efka

1. Data: 2005-10-26 19:56:30

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ta przypadłość pomógł mi nakładany punktowo w dosyc
> duzej ilości Retin A

Retin a jest bardzo podobny do Isotrexu (a w aptekach nie ma już retinu),
więc proponuję się nie poddawać jeszcze.
co do uczulenia- isotrex potrafi mocno podrażnić skórę, powoduje tez
łuszczenie- takie objawy są normalne i nie świadczą o uczuleniu.

1. Data: 2005-10-27 15:13:40

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):

> Retin a jest bardzo podobny do Isotrexu (a w aptekach nie ma już retinu),
> więc proponuję się nie poddawać jeszcze.

A kiedy będzie? Podobno ma się pojawić na koniec roku, ale nie wiem ile
w tym prawdy.

efka kwasomaniaczka i faktycznie to jest to!

1. Data: 2005-10-28 14:52:05

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy będzie? Podobno ma się pojawić na koniec roku
tak, podobno pod koniec roku.
zobaczymy.

jki kolorek do tego pasuje?
ulozenie wlosow