brokuly

1. Data: 2004-02-06 08:57:20

Temat: Re: brokuly
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 6 février 2004 ŕ 09:47:38, Mich'ata a écrit :

> Zalewamy sosem borkuły z fetą i odstawiamy
> do lodówki na jakiś czas by się przegryzło.

Dlaczego "do lodowki" ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-02-06 09:21:56

Od: "Mich'ata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> Dlaczego "do lodowki" ?

Po to by składniki się ze sobą "połączyły", przegryzły.
Odstawiając sałatke na jakiś czas...gdzieś w ciepłym
miejscu /w mojej kuchni zawsze jest ciepło :(/
nie wychodziło tak samo.

Michata

1. Data: 2004-02-06 10:31:34

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Franczyk wrote:

> Poszukuje jakichs ciekawych przepisow na brokuly...Znudzilo mi sie juz
> jedzenie ich z oliwa i parmezanem...A przeciez to takie smaczne warzywo

Z makaronem lub tortelini (ze sklepu oczywiscie) w sosie smietanowym.
Moze byc przykryte serem i zapieczone.

Th.

1. Data: 2004-02-06 11:03:27

Od: Malgorzata Biernacka <m...@b...dk> szukaj wiadomości tego autora

> A może brokuy z fetą?:)
>
> Lekko obgotowujemy brokuły (można zrobić na parze)
> i studzimy. Dodajemy fetę pokrojoną w kostkę.
> Przygotowujemy sos smietanowo/jaogurtowo-majonezowy
> Do sosu dodajemy pieprz, czosnek(przynajmniej 2 ząbki to będzie wyrazisty)
> oraz pokrojony koperek. Zalewamy sosem borkuły z fetą i odstawiamy
> do lodówki na jakiś czas by się przegryzło.
>
> Pyszne z pieczonym udkiem kurczaka:))

A mozna jeszcze dodac smazony, wystudzony bekon polamany w kawaleczki.
Pychota!!!

Pozdrawiam,
Gosia

1. Data: 2004-02-06 17:01:02

Od: "Magda Franczyk" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupe brokulowa robilam, wyszla bardzo dobra, ale nie wiedziec czemu, jesli
troche postoi, to bardzo gestnieje :-(

P.S. Apeluje do Was, sprawdzajcie bardzo dokladnie wnetrza rozyczek
brokulow...Ja kiedys ugotowalam trzy dzdzownice ;-(( Mam jeszcze maly uraz,
ale powoli mi mija...

1. Data: 2004-02-06 17:06:10

Od: "Magda Franczyk" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooooooo, tak, to mi sie zdecydowanie podoba....Przy pierwszej nadarzajacej
sie okazji wyprobuje...moze znasz jeszcze jakies ciekawe przepisy?
Niekoniecznie na brokuly ?:-))))

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-02-06 17:19:50

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Apeluje do Was, sprawdzajcie bardzo dokladnie wnetrza rozyczek
> brokulow...Ja kiedys ugotowalam trzy dzdzownice ;-(( Mam jeszcze maly

Jest na to sposób. Brokuły należy na noc zostawić w misce z przegotowaną
(ale zimną, nie gorącą) wodą z dodatkiem dwóch łyżek stołowych oztu. Po taki
wymoczeniu wszystkie robaczki, żyjątka etc wyłażą z warzywa do wody i
następnego dnia można swobodnie gotować. (bez obaw, nie czuć octu, nawet po
samym sparzeniu warzywa).

Pozdr
Nell

1. Data: 2004-02-06 17:34:37

Od: "Magda Franczyk" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jej...to brzmi groznie...a nie mozna dodac nic innego, musi byc ocet ?:-)))

Pzdrwm

Magda

1. Data: 2004-02-06 18:59:32

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jej...to brzmi groznie...a nie mozna dodac nic innego, musi byc ocet
?:-)))

> Pzdrwm

Nie widzę w tym nic groźnego , za to skuteczność 99%. to tylko dwie łyżeczki
na całą miskę wody i to tylko sobie w tym przez nockę leży, następnego dnia
normalnie wyjmujesz, płuczesz i gotujesz/sparzasz wedle uznania. (oczywiście
w _nowej_ wodzie ;))) )

Pozdr
Nell

1. Data: 2004-02-06 21:41:37

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Franczyk" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> P.S. Apeluje do Was, sprawdzajcie bardzo dokladnie wnetrza rozyczek
> brokulow...
A ja apeluje do Ciebie, zapoznaj sie prosze z zasadami netykiety, w
szczegolnosci zas odpowiadania na wypowiedzi na listach dyskusyjnych.
Bedzie nam wszystkim przyjemniej, a modemowcy odetchna z ulga :-)

Pozdrawiam
Magdalena

---

wpadki kulinarne
czy ktos mi moze podac ciekawy przepis na ciasto z jabłkami??
jak zrobic dobre ciasto z jabłkami??
juz nie mam sily, pomozcie...
dziecięce ciasteczka - help