brokuly

1. Data: 2004-02-08 22:33:24

Temat: Re: brokuly
Od: "Myszata" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie pokolenie jesteśmy, że na samą myśl o occie nam się jeść odechciewa...
;-)

1. Data: 2004-02-08 22:43:43

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Mich'ata wrote:
> A może brokuy z fetą?:)
>
> Lekko obgotowujemy brokuły (można zrobić na parze)
> i studzimy. Dodajemy fetę pokrojoną w kostkę.
> Przygotowujemy sos smietanowo/jaogurtowo-majonezowy
> Do sosu dodajemy pieprz, czosnek(przynajmniej 2 ząbki to będzie wyrazisty)
> oraz pokrojony koperek. Zalewamy sosem borkuły z fetą i odstawiamy
> do lodówki na jakiś czas by się przegryzło.
>
> Pyszne z pieczonym udkiem kurczaka:))
> Pozdrawiam,
> Mich'ata

Na glowe upadlas zeby tyle dobrych smakow marnowac!! Czemu nie wymieszac
dzemu z agrestu z miodem? I potem lososia wedzonego smazonego na smalcu,
posypanego kawiorem. Popic to mieszanka whisky single malt wymieszana z
koniakiem i polana majonezem?

1. Data: 2004-02-09 11:50:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 08 Feb 2004 23:43:43 +0100, Ania Nieszkowska
<n...@n...fr> wrote:

> [...]
>dzemu z agrestu z miodem? I potem lososia wedzonego smazonego na smalcu,
>posypanego kawiorem. Popic to mieszanka whisky single malt wymieszana z

ooooo, Ania!
zgadzam sie z Toba. ale ja to w ogole lubie jarzyny z wody.....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-11 12:44:20

Od: "Magda Franczyk" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za wszystkie przepisy :-)

wpadki kulinarne
czy ktos mi moze podac ciekawy przepis na ciasto z jabłkami??
jak zrobic dobre ciasto z jabłkami??
juz nie mam sily, pomozcie...
dziecięce ciasteczka - help