brow(J)arek zmiana nicka i maila

1. Data: 2005-05-10 08:56:53

Temat: brow(J)arek zmiana nicka i maila
Od: "G-Jaro" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ludziska,

Jak obiecałem tak zrobiłem, czyli z grupami coraz mniej - choć przyznaję,
podczytuję tu Was od czasu do czasu :) .

Jak pisałem, zmieniam nick i mail'a, a ponieważ może się zdarzyć jakaś
grupowo-rodzinna imprezka w okolicy (lub w dalszej okolicy) to podaję nowe
namiary.

Nick: G-Jaro
mail (zabójcę spamu trzeba jeno wyciąć): g...@s...wp.pl

Stary, brow(J)arkowy adres wychodzi z użycia - no może do końca maja jeszcze
go będę sprawdzał.

Trzymajcie się ciepło. Wyciągajcie wnioski z błędów popełnionych przez
innych.

Pozdrawiam,
G-Jaro (żona, córa, pies, głowa pełna głupot i Viruska mam nadzieję
niedługo)

2. Data: 2006-01-18 07:40:20

Temat: Re: brow(J)arek zmiana nicka i maila
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>go będę sprawdzał.
>

>Trzymajcie się ciepło. Wyciągajcie wnioski z błędów popełnionych przez

Ty wyciąnąłeś?????? Minęło już sporo czasu pora na podsumowanie... a ze źródła
wiedzy więc jak się domyślasz od lepszej połowy wiem , że nie jest tak różowo
i optymistycznie... jak się pisze o postanowieniach to albo się ich dotrzymuje
albo prostuje. Trzeba się umieć przyznać to błędu kolego.

>Pozdrawiam,
>G-Jaro (żona, córa, pies, głowa pełna głupot i Viruska mam nadzieję
>niedługo)

Jedyne co się zgadza to głowa pełna głupot

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2006-01-18 08:15:32

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dotrzymuje
> albo prostuje. Trzeba się umieć przyznać to błędu kolego.

To moze napisz do Jarka na priva? Jak juz iw.onka Ci zaufala i opowiedziala
jak jest, to czy tez dala Ci upowaznienie do pisania takich rzeczy na grupie
dyskusyjnej? Moze z obojgiem pogadaj w ten sam sposob, a potem oceniaj i nie
zapomnij nastepnym razem sie podpisac, jak juz chcesz dyskutowac.

> Jedyne co się zgadza to głowa pełna głupot

Rozumiem, zes ty jest czlowiek madry, pelen cnut i innych takich??

skrzato

4. Data: 2006-01-18 11:28:52

Od: "(kiedyś) brow(J)arek " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@w...pl napisał(a):

> Ty wyciąnąłeś??????

Jak najbardziej. Nie podzielilem się publicznie, to fakt ale to też skutek
jednego z wniosków, jakie wyciągnąłem.

> Minęło już sporo czasu pora na podsumowanie...

Tych dokonalem. Tobie (kimkolwiek jesteś) do tego nic.

> a ze źródła
> wiedzy więc jak się domyślasz od lepszej połowy wiem , że nie jest tak różowo
> i optymistycznie...

Rozwody z reguły nie są różowe i optymistyczne.

> jak się pisze o postanowieniach to albo się ich dotrzymuje
> albo prostuje. Trzeba się umieć przyznać to błędu kolego.

Którego ? W wątku było o rezygnacji z czynnego pisywania na grupy, co
postanowilem i uczyniłem (z wyjątkiem tego ale do do tablicy mnie wywolałaś
bezpłciowa istoto). Co do prywatnych spraw to mogę sie nimi dzielić ale nie
muszę. A teraz już potrzeby takiej nie mam. Tym bardziej że sprawy byłego
małżeństwa dotyczą 2 osób i któraś z nich może sobie nie życzyć wyciągania
czegokolwiek przed publikę, czego ty nie uszanowałeś(-aś).

> Jedyne co się zgadza to głowa pełna głupot

Nie Tobie to oceniać.

Jarek (dla niezorientowanych, a zainteresowanych - po rozwodzie)

5. Data: 2006-01-18 12:05:37

Od: "iw.ona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dotrzymuje
> albo prostuje. Trzeba się umieć przyznać to błędu kolego.
>
> Jedyne co się zgadza to głowa pełna głupot

Przepraszam Cie Jarek ale nie wiem kim jest ta osoba i nie podoba mi sie to
co pisze i co robi. Przykro mi ... tyle co moge napisać ...

oburzona BYŁA " "lepsza" połowa"
iw.ona

6. Data: 2006-01-18 12:59:06

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, zes ty jest czlowiek madry, pelen cnut i innych takich??

no i of powinno byc "cnót", ale sie unioslam :]
skrzato

7. Data: 2006-01-18 14:17:17

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2006 11:28:52 +0000 (UTC), (kiedyś) brow(J)arek
napisał(a):

> Jarek (dla niezorientowanych, a zainteresowanych - po rozwodzie)

Taki, to pożyje...

puchaty ;-)

Przyjaźń i pieniądze [trochę NTG]
Technikum Gornicze-Bytom Absolwenci z 1980 KOREKTA
swiadczenia rodzinne od sierpnia br.
Szukamy Smoka Wawelskiego
zalegle alimenty