brzydcy ludzie /długaśne :/

1. Data: 2003-02-18 22:21:31

Temat: Odp: brzydcy ludzie /długaśne :/
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

RotMistrz wykombinował... :

> Tak, tylko, że jak ktoś zarabia 700 zeta/miesiąc to do stylistki się
raczej
> nie uda,
> a i ciuchów też sobie raczej nie kupi.

buuu ;'( mówiłam że _tym_razem_ w tym temacie nie mówimy o kasie ;(
rozważamy tylko przypadek ludzi którzy mają pieniądze /może nie fortunę ale
mają/
dobrze? ;(
p.

1. Data: 2003-02-18 22:40:57

Temat: Re: brzydcy ludzie /długaśne :/
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" w news:b2uagr$5vm$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> A przykładowo ile kosztuje Twój komputer? Czy pani
> zarabiająca 700 na miesiąc zafunduje sobie taką zabawkę?

Wiesz, ze sa osoby, ktore za tyle potrafia kompa zestawic? Po kiego grzyba
komus od razu Pentium 2,6GHz, 120GB HDD, 128MB DDR na grafike i jakies 1GB
DDRAM? Inna sprawa, ze jesli ktos kupuje kompa po to aby sprawdzic w
jakiej mu fryzurze dobrze... Komputer jest czyms co mozna znacznie
praktyczniej wykorzystac (i nie jest to korzysc jednorazowa) dlatego
szybciej ktos zdecyduje sie wydac pieniadze na niego niz na stylistke. Nie
trzeba tez komputera kupowac! Mozna pojsc do kogos kto go ma i pozwoli
skorzystac.

Slawek - nie doszukuj sie tak strasznych problemow gdzies gdzie ich nie ma
:-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Wszystko co powyzej to oczywiscie wylacznie MZ :-)
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-02-18 22:46:59

Od: p...@w...pl (piesek tropek) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
wlasnie sie zapisalem i jestem szczesliwy ;)
a teraz do roboty!

> wszędzie pełno jest "brzydkich ludzi". przeważnie są oni z góry oceniani,
> nie mają możliwości zaistnieć... wybić się z tłumu. ludzie nie chcą ich
> słuchać, nie potrzebują ich.. no może tylko po to żeby sobie udowodnić że
> oni są "lepsi".

nie do końca musi tak być jak mowisz! czaqsami tacy ludzie świadomi
podejmują taką postawe, bo mają na to ochote. a takie matki Teresy jak ty
martwia sie, i chca im pomagac.
Chcesz pomoc? to zrób dyplom, otwórz praktyke i pomagaj.
Z takiego gadania nic nie wynika!

>a najgorsze jest to że oni też bardzo nisko się
> oceniają.

czy zawsze?

> cieplutko.
> patrycja.

a ja jeszcze cieplej
pozdr sp ;]

1. Data: 2003-02-18 23:16:49

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" napisał:

> Slawek - nie doszukuj sie tak strasznych problemow gdzies gdzie ich nie ma
> :-)

Żaden problem, kupa luda nie ma komputera i nawet nie wie, co traci. :-)
Oraz co zyskuje przez to, że go nie ma.

Pozdrowaśki.

--
Sławek

1. Data: 2003-02-19 08:17:06

Temat: Re: brzydcy ludzie - skąd taki program?
Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> ze nie potrafi). Ja przykladowo mam program w ktorym mozna sprawdzic jak
> sie wyglada w roznych fryzurach (mnie najladniej w dlugich blond ;-P) -
> bardzo tanio :-)

Proszę - gdzie można zdobyć taki program? Ja mam ponad 40 - tkę i dalej nie
mam dobranej " fryzury dla siebie". Ciągle coś mi nie pasuje w wyglądzie.
Potrzebuję takiej symulacji.
-mirka

1. Data: 2003-02-19 09:02:52

Od: mixxos <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg napisał(a):

> Dla
> przykladu czasem przegladajac jakies kobiece gazetki trafiam na
> pewien dzial - jakas zwykla czytelniczka oddawana jest w rece
> stylistki (nie wiem jaka to gazeta - moze Chwila Dla Ciebie).
> Bywa, ze te przemiany naprawde sa niewiarygodne
> :-)

Greg to jest niestety troszke inaczej ;-)
Casting modelek - wybór jakiejś ciekawie prezentującej się osoby (a nie
osoby z ulicy)
i ztworzenie z Niej szarej, nijakiej myszki, której nie widać na tle
otoczenia...(nijaki ubiór i makijaż, retusz fotografii -zimna
kolorystyka)

i niewiarygodna przemiana 8-))
Oczywiście w drugą strone można
mixxos
i w owym czasie nikomu nic nie oznajmili ..<<
m...@N...pl gg#3170636

1. Data: 2003-02-19 09:10:31

Od: mixxos <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lipinska Miroslawa napisał(a):

> Proszę - gdzie można zdobyć taki program? Ja mam ponad 40 - tkę i
> dalej nie mam dobranej " fryzury dla siebie". Ciągle coś mi nie
> pasuje w wyglądzie. Potrzebuję takiej symulacji.

Wirtualne Studio Wizażu
Cosmopolitan Virtual Look (jakoś tak)

mixxos

1. Data: 2003-02-19 09:29:19

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mixxos" napisał:

> Wirtualne Studio Wizażu
> Cosmopolitan Virtual Look (jakoś tak)

Dawno temu sprzedawany był za ponad sto złotych, ale gdzieś rok temu
za kilka złotych dołożono go do pisma PC World Komputer.

--
Sławek

1. Data: 2003-02-19 10:59:51

Od: "RotMistrz" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawno temu sprzedawany był za ponad sto złotych, ale gdzieś rok temu
> za kilka złotych dołożono go do pisma PC World Komputer.

Fizjonomia + fryzurka przedstawiana jest w trybie tekstowym :)

1. Data: 2003-02-19 13:32:21

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba bylo sie tej kobiecie rzucic na szyje i tym zwiekszyc jej samoocene.
A moze ona sie tylko psa bala?

anoreksja
Psychologia castingu
przeszlosc nie musi byc wiezieniem!