brzydki zapach z ust??

1. Data: 2004-07-12 10:22:44

Temat: brzydki zapach z ust??
Od: "zmudas" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co z tym zrobic?? (dodam ze zeby sa zdrowe)

2. Data: 2004-07-12 10:31:52

Temat: Re: brzydki zapach z ust??
Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmudas wrote:

> co z tym zrobic?? (dodam ze zeby sa zdrowe)

Bylo niedawno. Pamietam tylko jedna odpowiedz (moja, ale gdzies
wyczytana) - pij kefir, lykaj wit. B6.

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.

3. Data: 2004-07-12 16:38:39

Od: El-Viz <e...@k...to_wykasuj.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 12:22, zmudas napisał(a):
> co z tym zrobic?? (dodam ze zeby sa zdrowe)
>
> pozdrawiam

Zbadaj się na obecność pasożytów w organizmie, szczególnie Lamblia
intestinalis, nie pij kawy, alkoholu, nie pal.
Może to trochę dużo, ale można sie poświęcić żeby pozbyć sie tego
nieprzyjemnego schorzenia.

4. Data: 2004-07-13 07:09:25

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestes pewny/a ze odpowiednio dbasz o hogiene jamy ustnej? 90% przypadkow
nieprzyjemnego zapachu wiaze sie wlasnie z tym..:( mycie zebow, nawet po
kazdym posilku, to nei wszytsko...

5. Data: 2004-07-13 13:08:34

Od: "El T" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niejednokrotnie mycie i higiena jamy ustnej sa glownym powodem brzydkiego
zapachu, ale istnieja przypadki, gdzie powodem moze byc nieodpowiednia dieta.
-Innymi slowy - zoladek tez moze niezle namieszac :)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2004-07-14 07:35:35

Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmudas" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co z tym zrobic?? (dodam ze zeby sa zdrowe)
>
> pozdrawiam

Witam
Zajrzyj na stronę http://manufaktura.pl/haliz/
Tam znajdziesz wyjasnienie i pomoc.
Pozdrówka

Książki
kiedy miesiaczka po cc?
cipropol a tableki anty:/
info dla osob powyzej 35 roku zycia z bólami nóg i uczuciem ciężkości
zapalenie płuc u niemowlaka-Biodacyna???