brzydota a partnerka

11. Data: 2000-10-13 09:09:45

Temat: Re: brzydota a partnerka
Od: Vicky Bonus <v...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek. M" <p...@p...com.pl> napisał / wrote:

> Tez sie z tym spotkalem.. I spotkalem sie z twierdzeniem ze na żone, na
> stałą partnerkę wybiera sie partnerkę nie super piękności (co by za nię się
> każdy facet oglądał), ale przeciętną, która poza tym radzi sobie w kuchni
> itd...

Czy to nie strasznie egoistyczne i szowinistyczne? Mówię oczywiście o toku
myślenia Piotrka. To rodzaj niewolnictwa. Nikt mi jej nie odbierze, jest moja,
gotuje tylko dla mnie???
Wiktoria

12. Data: 2000-10-15 19:08:27

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie załamuj rączek!! Jeżeli dobrze się Wam rozmawia, to znaczy, że jest
szansa. Znam wielu brzydkich facetów. Szalałam za niektórymi. Oni nie
zwracali na mnie uwagi i dostała mi się niezła sztuka ehh...;-))) (a
takich nie trawiłam). Zawsze w drugim człowieku mozna znaleźć cos
ciekawego. Za jednym takim, (podobno brzydkim)poszłabym kiedys na koniec
swiata. To była chemia, albo magia. Nie byłam widocznie w jego typie,
chociaż w pewnej chwili miałam nadzieję, że będzie mój. W sumie to
jestem w teraz (i mam nadzieję, że na wieki) z jego kumplem. Nie jestem
pewna, czy tamten chłopak ze mnie zrezygnował, gdyż nie chciał
rywalizować z kolegą o moje względy, czy po prostu mu się nie podobałam.
Walcz o tą kobietę, bo piękno jest pojęciem względnym. Mnie w tamtym
chłopaku zafascynował intelekt, poczucie humoru a później to już poszło
lawinowo. To było prawdziwe oczarowanie. Kiedy pewnego razu jechalismy
pociagiem, udałam, że spię, położyłam głowę na jego kolanach a on
pogładził mnie po włosach a później po policzku...Ehhhh. Myslałam, że
cos do mnie czuje, że spełni się moje marzenie a on niestety później
zachowywał się względem mnie jakos oschle... za to jego kolega
naprzykszał mi się z pół roku...aż w końcu z nim zostałam:-)))).
Szczerze mówiąc, to byłam troszkę zdezorientowana i nieszczęsliwa. Mój
obecny chłopak wlazł mi w drogę, pomieszał szyki. Teraz tego nie żałuję,
ale było ciężko.
Przepraszam, że się tak rozpisałam. Milo czasem powspominać.
Wierz mi, że nie mieszczenie się w powszechnie uznawanych kanonach
piękna nie jest brzydotą.
Saanale
P.S. Ja jestem bardzo brzydka a mam naprawdę ładnego chłopa.

13. Data: 2000-10-15 19:15:13

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jacob wrote:

> Motto tej opowiastki jest taka, ze wszystkie zony zdradzaja wedlug
> mozliwosci.:-)))
>
> jakub
A jeżeli jednak te brzydkie nie zdradzają???
Ktos kiedys powiedział, że lepiej jesć tort w dziesięciu niż gówno
samemu. To odpowiedź na pytanie, czy lepiej mieć piękną lecz niewierną
żonę, czy brzydką a wierną.
Saanale

14. Data: 2000-10-16 09:29:46

Od: Vicky Bonus <v...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil =?iso-8859-2?Q?Dzi=F3bek?= <t...@f...onet.pl> napisał / wrote:

> Oczywiscie, ale ja planuje zeby moja duzo zarabiala. Ja niebede pracowal i bede
> mial sporo czasu to moze sobie na boku kogos znajde. Ty masz prace, moze jestes
> chetna na malzenstwo?
> pozdrawiam

Kamilku, podoba mi się Twój sposób bycia i myślę, że będąc ze mną nie
szukałbyś nikogo innego, ale póki co nie jesteśmy razem i niestety
będziesz musiał przyjąć aktywną postawę poszukiwacza kandydatki
do utrzymywania. Z głebi serca życzę Ci powodzeniaw znalezienia "ideału"
kobiety.
Z pozdrowieniami
Wiktoria

15. Data: 2000-10-18 11:38:18

Od: d...@k...nl (DAKOTA) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ktos kiedys powiedział, że lepiej jesć tort w dziesięciu niż gówno
samemu. To odpowiedź na pytanie, czy lepiej mieć piękną lecz niewierną

Hmm... nie sadze by to porownanie bylo zbyt adekwatne. :-)) Zastanow sie nad
nim. :-)

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

16. Data: 2000-10-18 19:23:14

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

DAKOTA wrote in message ...

>A jeżeli jednak te brzydkie nie zdradzają???
>Ktos kiedys powiedział, że lepiej jesć tort w dziesięciu niż gówno
>samemu. To odpowiedź na pytanie, czy lepiej mieć piękną lecz niewierną
>żonę, czy brzydką a wierną.

A ja wole miec piekna i wierna i taka mam.

>Saanale
>

>Hmm... nie sadze by to porownanie bylo zbyt adekwatne. :-)) Zastanow sie
nad
>nim. :-)

Przeciez to byla tylko anegdotka.

jakub

P.S. A do ktorej kategorii siebie zaliczasz?:-)))

17. Data: 2000-10-18 19:23:15

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Saanale wrote in message <3...@p...fm>...

>A jeżeli jednak te brzydkie nie zdradzają???
>Ktos kiedys powiedział, że lepiej jesć tort w dziesięciu niż gówno
>samemu. To odpowiedź na pytanie, czy lepiej mieć piękną lecz niewierną
>żonę, czy brzydką a wierną.

Lepiej miec piekna i wierna i taka wlasnie mam.

jakub

P.S. A do jakiej kategorii Ty sie zaliczasz?:-)))

18. Data: 2000-10-19 08:59:23

Od: d...@k...nl (DAKOTA) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Przeciez to byla tylko anegdotka.

jakub

P.S. A do ktorej kategorii siebie zaliczasz?:-)))

Anegdotka? Masz na mysli to zdanie: "Ktos kiedys powiedział, że lepiej jesć
tort w dziesięciu niż gówno samemu."?
Wybacz, ale bede sie jednak upieral przy okresleniu tego - zwlaszcza w
kombinacji z: brzydkie wierne, piekne rozpustnice - jako porownania i na
dodatek wciaz niezbyt adekwatnego. :-))

Pozdrawiam
Darek

19. Data: 2000-10-19 08:59:51

Od: d...@k...nl (DAKOTA) szukaj wiadomości tego autora

jakub

P.S. A do ktorej kategorii siebie zaliczasz?:-)))

Czy ten P.S., to do mnie??? :-))

20. Data: 2000-10-20 18:11:42

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jacob wrote:

> Lepiej miec piekna i wierna i taka wlasnie mam.
>
> jakub
>
> P.S. A do jakiej kategorii Ty sie zaliczasz?:-)))
Odpowiem poważnie na to pytanie. Jestem wierna jak Penelopa. Moje mysli
krążą tylko wokół jednego mężczyzny (i te mniej i te bardziej
kosmate;-))). Co do mojej atrakcyjnosci, to trudno powiedzieć. Jestem
takie brzydkie kaczątko, kóre czasem zmienia się w łabędzia. Ważne, że
jemu się podobam:-))).
Saanale

stresujaca szkola
Social costructions