budleja - ratunku

1. Data: 2005-05-01 11:59:22

Temat: budleja - ratunku
Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Pokręciło mi budleję. Obcych nie zauważyłam.
Ciąć co porażone [wszystki czubki:-( ], pryskać czymś?
Tak ładnie zime przetrzymała i przymrozki.
pozdrawiam
mag

2. Data: 2005-05-01 12:00:32

Temat: Re: budleja - ratunku - fotki.
Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdalencja" napisał w wiadomości
> Pokręciło mi budleję. Obcych nie zauważyłam.
> Ciąć co porażone [wszystki czubki:-( ], pryskać czymś?
> Tak ładnie zime przetrzymała i przymrozki.

Brawo nieprzytomność : http://www.maag.webpark.pl/budleja/index.html#
mag

3. Data: 2005-05-15 17:40:06

Od: "Zuza" <z...@n...fotostyl.com> szukaj wiadomości tego autora

"magdalencja" <a...@n...forum> wrote in message
> [...]

Moją pokręciło od mszyc. Zawsze jest na niej wiele biedronek, ale
właśnie teraz nie wiem skąd znowu mszyce się pojawiły.

Nie masz tych małych stworków u siebie??
Zucha

4. Data: 2005-05-16 11:29:04

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" napisał w wiadomości
> [...]
> właśnie teraz nie wiem skąd znowu mszyce się pojawiły.
>
> Nie masz tych małych stworków u siebie??

Witam. Budleja rośnie u mnie dopiero od zeszłego lata, mszyc nie miała i nie
ma. Najpierw myślałam, że to mróz pokręcił bo rano po zapowiadanych mrozach
1 czubek tegoroczny był taki klapnięty ale reszta ładnie stała. Brązowe
martwe plamy pojawiły się ze 3-4 dni poźniej, wyglądało na to że to coś
innego bo było na wszystkich czubach. Obciełam wszystko co było porażone,
wygląda na to że jest lepiej. Tzn nie przyglądałam się, to budleja mojej
Mamy, ale dzisiaj zrobie fotke jak to wygląda.
pozdrawiam
mag
ps-o mszycach to ja juz myślę z lekkim strachem;-)
wiciokrzew na słońcu, owa budleja, dwa hibiskusy [rok temu strach było
patrzeć], planuję nasturcje...oj będzie wyżerka.

5. Data: 2005-05-16 11:37:20

Temat: Re: Re: budleja - ratunku - fotki.
Od: z...@f...com (Zuza) szukaj wiadomości tego autora

Ja w zeszłym roku w ogrodzie u dziadków tez miałam plagę mszyc. zaatakowały własnie
budleję, wiciokrzew, róże i nie wiem jakim cudem, ale nawet na rododendronie sie
pojawiły a ponoć nie powinny.
W każdym razie jakbyś miała problem z mszycami, to mam na to świetny środek. Mieszam
go z woda i rozpylam. Po dwóch sesjach wszystko znika na jakieś 3-4 tygodnie.

W tym roku jeszcze nie widziałam swojej dudlei, ale mam nadzieję, że trzyma się
dobrze - dziadziuś nic nei krzyczał :))

P.S. Kupiłam sobie teraz super ciemny granat a mam już rózyk i błekit.

--
Zuzka

6. Data: 2005-05-16 14:09:41

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zuza wrote:

> P.S. Kupiłam sobie teraz super ciemny granat

To w ramach watku o terrorystach? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2005-05-16 14:20:35

Od: z...@f...com (Zuza) szukaj wiadomości tego autora

no proszę... bingo.. chciałam go urozmaicić :))) znaczy watek o terrorystach :)))

8. Data: 2005-05-16 21:26:12

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" napisał w wiadomości
czta.fotostyl.com...

> [...]
> W każdym razie jakbyś miała problem z mszycami, to mam na to świetny
środek. Mieszam go z woda i rozpylam. Po dwóch sesjach wszystko znika na

Na razie moja wygląda nieźle
http://www.maag.webpark.pl/budleja/photos/photo4.htm
Też został mi jakiś środek na mszyce, ale średnio dobry. W razie ataku -
spytam:-)

> P.S. Kupiłam sobie teraz super ciemny granat a mam już rózyk i błekit.
Mam bardzo ciemny róż, namyślam się nad białą, ale chcę najpierw zobaczyć
kwitnącą.
pozdrawiam
mag

9. Data: 2005-05-17 19:26:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2005 23:26:12 +0200, magdalencja napisał(a):

> Mam bardzo ciemny róż, namyślam się nad białą, ale chcę najpierw zobaczyć
> kwitnącą.

Średnio i mdło. Chyba że posadzisz obok coś w intensywnym kolorze - u mnie
rośnie aster intensywnie ciemnoróżowo - purpurowy i sieję jednoroczne :
ślazówkę i kosmos.

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2005-05-18 17:41:27

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisał w wiadomości

> Średnio i mdło. Chyba że posadzisz obok coś w intensywnym kolorze - u mnie
> rośnie aster intensywnie ciemnoróżowo - purpurowy i sieję jednoroczne :
> ślazówkę i kosmos.

Hm, to dziękuję za "ostrzeżenie";-) Stanowisko na tle białej ściany,
wprawdzie po ścianie będzie zasuwać akebia i granatowy powojnik ale
faktycznie biała budleja może wyglądać średnio w tym miejscu, w dodatku 2m
dalej biały hibiskus. Chyba posadzę tam tawułkę czerwoną.
pozdrawiam
mag

Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
mech w trawie
..coś na modrzewiach