bulimia,anoreksja etc.

1. Data: 2000-02-24 21:34:38

Temat: bulimia,anoreksja etc.
Od: "Rozwarzewscy" <n...@o...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jedna nazwa nazywa sie wymienione w temacie choroby? Nerwice pokarmowe?
Zaburzenia pokarmowe? Zaburzenia metabolizmu?
Pozdrawiam,
Monika

2. Data: 2000-02-26 11:00:23

Temat: Re: bulimia,anoreksja etc.
Od: "Michał Matuszczyk" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak jedna nazwa nazywa sie wymienione w temacie choroby? Nerwice
pokarmowe?
> Zaburzenia pokarmowe? Zaburzenia metabolizmu?

Zaburzenia odżywiania się (eating disorders)

--
Pozdrowienia Maciej Matuszczyk
Email: w...@p...pl

3. Data: 2000-02-28 18:18:37

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ ostatnio odnotowano przypadki anoreksji u świń hodowanych w Anglii,
które hodowcy doprowadzili do takiego stanu próbując osiągnąć wieprzowinę
beztłuszczową, jestem zdania, że anoreksja jest wynikiem niedozywienia
mózgu, i nie ma nic wspólnego z nerwicą czy innym stanami leczonymi przez
psychiatrów.
Jacek

4. Data: 2000-03-11 12:27:31

Od: "tpnet" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te dwie jednostki chorobowe to zaburzenia łaknienia o podłożu psychogennym
rads

Rak
Infekcja górnych dróg oddechowych
SPORT MED pytanie o linki