bułka z masłem-ale jak?

1. Data: 2003-04-23 13:19:55

Temat: bułka z masłem-ale jak?
Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj na obiad leniwe, chciałam je podac z bułka tarta i masłem. I tu
pojawił sie problem. Co mam pierwsze podsmażyć na patelni masło i do tego
dodać bułke tartą czy odwrotnie.

Anet

1. Data: 2003-04-23 13:21:54

Temat: Re: bułka z masłem-ale jak?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj na obiad leniwe, chciałam je podac z bułka tarta i masłem. I tu
> pojawił sie problem. Co mam pierwsze podsmażyć na patelni masło i do tego
> dodać bułke tartą czy odwrotnie.
>
> Anet

Ja najpierw praze bulke na suchej patelni do lekkiego zrumienienia, a nastepnie
dodaje maslo. Dzieki temu bulka mniej wchlania tluszcz.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-04-23 13:26:02

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anet napisał:
> Dzisiaj na obiad leniwe, chciałam je podac z bułka tarta i masłem. I tu
> pojawił sie problem. Co mam pierwsze podsmażyć na patelni masło i do tego
> dodać bułke tartą czy odwrotnie.
>
> Anet

Maslo i wsypac bulke :-)
Ewentualnie uprazyc bulke na patelni bez tluszczu, zssypac na talerz,
rozpuscic maslo i dodac bulke :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-23 13:26:27

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Maslo i wsypac bulke :-)
> Ewentualnie uprazyc bulke na patelni bez tluszczu, zssypac na talerz,
> rozpuscic maslo i dodac bulke :-)

> walkie! - GG: 411958
Dzięki, bo juz sie zastanawiałam nad wypróbowaniem obu wersji, a tak to
problem z głowy.

anet

Jaja - co z nadmiarem świątecznym??
Jak chodować kiełki?
przepis Joasi - schab nadziewany poledwica - zrobilam
drozdze instant
Jak zrobić Bailey's? (+ kuchnia irlandzka)