bylo: ciasto z truskawkami, jest: chwale!!!

1. Data: 2002-05-26 20:58:35

Temat: bylo: ciasto z truskawkami, jest: chwale!!!
Od: Monika Czajka <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiecałam napisać, jak mi poszło z ciastem z truskawkami, więc piszę:
przygotowałam ciasto wg przepisu Magdaleny Bassett w formie prezentu dla
Mojej Mamy na dzisiaj - wyszło rewelacyjne!!! Okazalo sie, że wcale
truskawki nie były za mokre. Ciasto pięknie wyrosło, zrobiły się te
złotawe wyspy wokół owoców... wprawdzie było bez lodow, ale co tam!
Wszyscy bardzo chwalili i ledwie starczyło dla wszystkich :)

Przesyłam więc Wiekie Podziękowania dla Bożenki z Wilna, co mi ten
przepis poleciła i dla Magdy też, że go wymysliła i propaguje.
Naprawdę warto zrobić!

pozdrowionka
monika

1. Data: 2002-05-27 12:29:41

Temat: Re: bylo: ciasto z truskawkami, jest: chwale!!!
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Czajka <m...@a...waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...waw.pl...
> [...]
>
> Przesyłam więc Wiekie Podziękowania dla Bożenki z Wilna, co mi ten
> przepis poleciła i dla Magdy też, że go wymysliła i propaguje.

Czy mozna prosic oi przepis bo cos go nie moge znalezc
pozdrawiam
flowerka

1. Data: 2002-05-27 14:10:44

Temat: powtorka - (P)Ciasto owocowe Magdaleny Bassett
Od: Bozena Kmiecik <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna prosic oi przepis bo cos go nie moge znalezc
> pozdrawiam
> flowerka

Przepis byl w watku "ciasto z truskawkami..." 22 maja

Ale jak nie widzisz, to wklejam:
*****************
Ciasto owocowe Magdaleny Bassett

110 gr. masła
220 gr. cukru + 1 łyżka (część cukru powinna być zastąpiona cukrem
waniliowym, najlepiej domowej roboty)
2 jajka
160 gr. maki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2/3 szklanki wydrylowanych czereśni, wiśni lub innych miękkich
owoców.

Nagrzać piec do 180C/350F.
Mała tortownice (24 cm - 8") wysmarować masłem i oprószyć mąka.
Ubić mikserem masło i cukier przez 2 minuty, dodać jajka, mąkę i proszek,
ubić 3 minuty. Przelać ciasto do tortownicy, równo rozsypać owoce po
wierzchu, nie wciskając, posypać calosc1 łyżka cukru. Piec 60 minut.
Wyjąc, ostudzic 10 minut w tortownicy, potem zdjąć obręcz i podać na ciepło,
można z lodami albo bita śmietaną. W czasie pieczenia owoce zanurza się w
cieście, ale nie opadną na dno,i ciasto będzie miało złotawe "wyspy" pomiędzy
kawałkami zanurzonych owoców.
***************************

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2002-05-27 14:14:19

Od: Bozena Kmiecik <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesyłam więc Wiekie Podziękowania dla Bożenki z Wilna, co mi ten
> przepis poleciła i dla Magdy też, że go wymysliła i propaguje.
> [...]

Ciesze sie ogromnie, ze wyszlo dobre :o))) Po drodze do domu zakupie
truskawki ;o), tylko moje bedzie truskawkowo rabarbarowe, bo akurat mam
rabarbar.

1. Data: 2002-06-13 07:24:13

Temat: Re: powtorka - (P)Ciasto owocowe Magdaleny Bassett
Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 May 2002 16:10:44 +0200, Bozena Kmiecik
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

>Ciasto owocowe Magdaleny Bassett
(...)
>Wyjąc, ostudzic 10 minut w tortownicy, potem zdjąć obręcz i podać na ciepło,
>można z lodami albo bita śmietaną.

Przepis wyglada superasnie i wlasnie sie za niego zabieralam, gdy
przyuwazylam, ze sie je je na cieplo, a nas dwojka i zoladki o
ograniczonej pojemnosci.
Czy po ostygnieciu tez dobre?

Sabinka

--
www.pajacyk.pl

1. Data: 2002-06-13 16:30:04

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabinka" <s...@k...net.pl> wrote in message

> [...]
>
> Przepis wyglada superasnie i wlasnie sie za niego zabieralam, gdy
> przyuwazylam, ze sie je je na cieplo, a nas dwojka i zoladki o

Dobre, dobre :-))) Ciasta Magdaleny pod kazda postacia sa dobre :-))

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2002-06-13 17:47:25

Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002 18:30:04 +0200, "Bożena"
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

>Dobre, dobre :-))) Ciasta Magdaleny pod kazda postacia sa dobre :-))

Dzieki! To sie biore za pieczenie :-)
Sabina

--
Podróżuj za darmo!
http://sgx.tagi.com.pl/pp/

1. Data: 2002-06-20 07:39:07

Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

opadły, więc po wyjęciu z tortownicy przewróciłam je do góry "nogami" i efekt
był wspaniały. Na wierzchu tylko apetycznie wyglądające owocki, cudownie
wilgotne i pachnące, ciasto mięciutkie, a spód (czyli wierzch) złocisty i
delikatnie kruchy. Ciasto nie zdążyło nawet ostygnąć, rodzinka spałaszowała
jeszcze cieplutkie z zimnym mlekiem. Dziękuję za ten przepis, polecam tym,
którzy jeszcze nie spróbowali. POZDRAWIAM!!!

Re: [OT?] silex
Re: muffinki :)))
sałatka truskawki+imbir, szukam przepisu!
prośba o wypełnienie ankiety
Ciekawa strona o grach.