bylo pikantna fasolka jest kopanie lezacego

1. Data: 2000-12-29 17:50:31

Temat: bylo pikantna fasolka jest kopanie lezacego
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: WojtekT <w...@p...onet.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 29 grudnia 2000 01:59
Subject: Re: pikantna fasolka - niech zyje kuchnia Cajun

> Jestem w nastroju zeby skopac lezacego.Gdzie lezysz?
>
>"I am as my creator made me and since He is satisfied, so am I"

Figa !!! Anonimowym gosciom kopiacym lezacego wyciagam sere przez odbyt.
Herbatka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-29 18:02:48

Temat: Re: bylo pikantna fasolka jest kopanie lezacego
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote in message

> [...]

Cos mnie ominelo, przegapilam kawalek watku - ale Herbatko, napoju
lagodny ;-))) skad w Tobie tyle furii? swoja droga bardzo mi sie ta
grozba podoba ;-)))) tylko troche trudno by bylo w praktyce (szpikulec
jakis potrzebny by byl)
;-)))))))
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-12-30 16:16:52

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:

> Figa !!! Anonimowym gosciom kopiacym lezacego wyciagam sere przez odbyt.

Po pierwsze primo: nie przy jedzeniu ;)
po drugie primo: trochę luzu - nie musisz zaraz molestować nadnerczy na
pierwszy z brzegu głupi post

sadyl

!prosze o adresy stron z przepisami kulinarnymi!
paluszki krabowe
Jak ugryźć Mango?
Fondue - co zamiast gruyere?
Re: jak piec boczek ?