bzdury na grupie

1. Data: 2007-11-25 10:21:51

Temat: bzdury na grupie
Od: jaki <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby bylo moderowanie to te wierszydla i durne hostoryje od razy bym
blokowal

2. Data: 2007-11-25 10:58:23

Temat: Re: bzdury na grupie
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaki" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> Gdyby bylo moderowanie to te wierszydla i durne hostoryje od razy bym
> blokowal

Blokować co mu nie pasi każdy taki-owaki potrafi
zwłaszcza jak merytorycznie sam niewiele wnosi...
;)

3. Data: 2007-11-26 21:27:12

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaki" news:fibic3$k6$3@node1.news.atman.pl

> Gdyby bylo moderowanie to te wierszydla i durne hostoryje od razy bym
> blokowal

Tu nie ma już co blokować.
Jeden wielki chlew, grupa do likwidacji :)
Wielkie psychologiczne komputery jak widać już tu nie piszą a naprawdę miło
się je czytało. Pozostaje tylko wspomnieć z łezką w oku dawną grupę z lat
2000-2002.

4. Data: 2007-11-26 21:36:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał(a):
> [...]
> się je czytało. Pozostaje tylko wspomnieć z łezką w oku dawną grupę z lat

"Gdzie są kwiaty z tamtych lat? Jasne kwiaty...
Gdzie są kwiaty z tamtych lat? - Czas zatarł ślad...
Gdzie są kwiaty z tamtych lat? Każda z dziewcząt wzięła kwiat...
Kto wie czy było tak... Kto wie czy było tak...

Gdzie dziewczęta z tamtych lat? Jak te kwiaty...
Gdzie dziewczęta z tamtych lat? - Czas zatarł ślad...
Gdzie dziewczęta z tamtych lat? Za chłopcami poszły w świat...
Kto wie czy było tak... Kto wie czy było tak...

Gdzie są chłopcy z tamtych lat? Dzielne chwaty...
Gdzie są chłopcy z tamtych lat? - Czas zatarł ślad...
Gdzie są chłopcy z tamtych lat? Na żołnierski poszli szlak...
Kto wie czy było tak... Kto wie czy było tak..."

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

5. Data: 2007-11-26 22:08:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "jaki" news:fibic3$k6$3@node1.news.atman.pl

> Tu nie ma już co blokować.
> Jeden wielki chlew, grupa do likwidacji :)

Zawsze to mówiłem ;)
No to likwiduj... ;P
Bo na tęgiego gościa co to od
stajni Augiasza nie wyglądasz ;)

> Wielkie psychologiczne komputery jak widać już tu nie pisz? a naprawdę miło
> się je czytało. Pozostaje tylko wspomnieć z łezk? w oku dawn? grupę z lat
> 2000-2002.

Dupy widać a nie "wielkie psychologi"...
Poszli robić ludziom krzywdę
[zarabiając na życie swoimi miałkimi
acz ładnie się czytającymi teoryjkami]
w prywatnych gabinetach...

6. Data: 2007-11-26 22:17:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka pisze:

> [...]
> się je czytało. Pozostaje tylko wspomnieć z łezką w oku dawną grupę z lat

o rany imć litewka się pojawił?!
a jakieś kilka dni temu yans yansen.
czy jesteście jedną osobą? :)

--
http://youtube.com/watch?v=IDZN7UBK5to

Ś.P. Stirlitz

7. Data: 2007-11-26 22:18:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Bo na tęgiego gościa co to od
> stajni Augiasza nie wyglądasz ;)

fantastycznie się mylisz

8. Data: 2007-11-26 22:27:05

Temat: świetny spektakl
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl
> napisał w wiadomości news:fifh1m$t7d$2@nemesis.news.tpi.pl...

> http://youtube.com/watch?v=IDZN7UBK5to

Ha. Wczoraj to sobie obejrzałam. A ogladam to z pasją!
Uwielbiam ten kawałek. Ciekawe do czego uzywaja go rózni ludzie...
Bo ja do robienia sobie przyjemności - uśmiech z ryja mi nie schodzi.
Lubię wszystkie postaci tego spektaklu i dokładnie w tej obsadzie. :)

- JaKasia

9. Data: 2007-11-26 22:37:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> fantastycznie się mylisz

mógłbym się mylić gdyby nie pisał takich bzdur o
"wielkich psychologicznych komputerach"
ale po tym haśle to facet się zblamował
choćby i doktorat miał nigdy bym mu terapii
nawet własnego wroga nie powierzył... ;)

10. Data: 2007-11-26 22:42:10

Temat: Re: świetny spektakl
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo ja do robienia sobie przyjemno?ci - u?miech z ryja mi nie schodzi.
> Lubię wszystkie postaci tego spektaklu i dokładnie w tej obsadzie. :)

Nie odwracaj uwagi od "zasadniczych spraw" ;P

W odpowiedzi
Czasami...
Re: odhumanizowany dyskurs
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (3054)
Nasza miłość zostaje odrzucona.