cambrigde ??

1. Data: 2002-03-30 20:53:09

Temat: cambrigde ??
Od: "robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o tej metodzie??

2. Data: 2002-03-31 12:33:48

Temat: Re: cambrigde ??
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie o tej metodzie??

Podobnie "zdrowy" i szczupły wygląd mieli kuracjusze z Auschwitz.

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

3. Data: 2002-03-31 14:51:22

Od: "robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno kretyni byli najlepszym wsadem do pieca

4. Data: 2002-03-31 16:12:09

Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie o tej metodzie??

Wiesz, słyszałam od znajomej wiele dobrego na temat tej diety, ale sama jej
nie próbowałam.
Natomiast wydaje mi się, że jest stosunkowo droga.
Sama od wtorku (czyli zaraz po Świętach:-)) mam zamiar zacząć dietę
13-dniową (była prezentowana kilka postów wcześniej).
Ewka

5. Data: 2002-04-01 21:30:45

Od: "robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wam wszystkim
pozdrawiam
robert

6. Data: 2002-04-02 10:07:49

Od: "Monia_G" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja bylam na tej diecie w zeszlym roku
po 3 tyg scislej diety czyli tylko te zupki
8 kilo mniej
efekt :)))))))
chcialam po jakims czasie tzn. gdzies po miesiecznej przerwie
jescze raz schudnac kolejne jakies 8 kilo
ale nie udalo sie
nie wchodzily mi te zupki mialam juz takie obrzydzenie ze zrezygnowalam

Teraz prawie po roku od 21 marca znow jestem na zupkach cambrigde.
Jest bardzo dobrze trzymam sie swietnie i nie mam problemow.
Jedyny dzien przerwy to swieta.
Rodzina nie dalaby mi spokoju gdybym nie zjadla czegos ;)
Wiec bylo sniadanko (tylko swiecona) i delikatny objadek
a potem gra w siatkowke.

Dieta Cambrigde to bardzo mala dawka dziennych kalorii ok. 500-600
wiec czlowiek jest troche ospaly nie ma sily na wysilek fizyczny.
Polecam przy pracy siedzacej np. w biurze.

Monika G.

7. Data: 2002-04-02 12:12:56

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz prawie po roku od 21 marca znow jestem na zupkach cambrigde.
> Jest bardzo dobrze trzymam sie swietnie i nie mam problemow.

Dlaczego znów jesteś na diecie? Zrzucasz kolejne kilogramy, czy z powrotem
te, które wróciły?

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Osteoporoza. Jak leczyć ją dietą?
LICZENIE KALORII - TABELE