cellulitis

1. Data: 2004-03-29 20:32:06

Temat: Re: cellulitis
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justka napisał/a w news:ifqg609gl469638o4lc9eg73sbibskvt5o@4ax.com:

> trzeba stosowac wiecej masarzy

A co oni mają wspólnego z cellulitem??

mips zdziwiona

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
"Poznanie nieskończoności wymaga nieskończonego czasu."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1. Data: 2004-03-30 07:13:56

Od: "Monika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak w temacie, cellulitis atakuje, a wlasciwie to juz zaatakowal i
nawet zadomowil sie na dobre
> i nic nie jest w stanie go usunac. Nie poddal sie ani Neutrogenie ani
Avonovi. Musze przyznac, ze
> jedno i drugie stosowane bylo systematycznie i dlugo a efektu ZERO!
Poradzcie cos, prosze, chyba nie

1. Data: 2004-03-30 07:39:21

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam serię Lipocell Blocker Ziaji, po miesiącu nie widziałam żadnych
efektów i już chciałam się poddać, ale po 2 miesiącach cellulit znacznie się
wygładził. żel stosowałam raz dziennie, a masaż oliwką i peeling 2 razy w
tygodniu. no i za tą cenę możesz kupić kilka zestawów Ziaji zamiast 1 kremu
Vichy. ale kosmetyki to jedynie wspomaganie, o wiele ważniejsze są ćwiczenia -
poszukaj sobie zestawów ćwiczeń na uda i pośladki.

1. Data: 2004-03-31 14:54:18

Od: "www.masaze.pl" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips napisał:

> A co oni mają wspólnego z cellulitem??
>

> mips zdziwiona

Hejo mips :)
sluchaj mam nadziej ze to było do tego że powinno być przez Ż a nie RZ
bo jak tak ogolnie do masaży to było to ja sie moge troche poprodukowac ;)

masaż poprostu jest podstawową terapią w walce z cellulitem i juz.

pozdrawiam Piotrek Rostkowski
--
INTERNETOWY SERWIS o MASAŻACH
www: http://www.masaze.pl