cera mieszana

1. Data: 2004-06-16 12:17:16

Temat: cera mieszana
Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym się dowiedzieć jak wygładzić swoją cerę, mam cerę mieszaną
chciałbym się dowiedzieć co mam stosować czy jakis krem nawilżający czy
coś takiego

1. Data: 2004-06-16 17:02:00

Temat: Re: cera mieszana
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> chcialbym się dowiedzieć jak wygładzić swoją cerę, mam cerę mieszaną
> chciałbym się dowiedzieć co mam stosować czy jakis krem nawilżający
> czy coś takiego

Proponuję zapoznać się z archiwum grupy.

Ligeia

1. Data: 2004-06-16 20:24:15

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale co chcesz wygładzać? zmarszczki? szerokie pory? wypryski? ...?

1. Data: 2004-06-17 22:17:22

Od: "{Su}" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> chcialbym się dowiedzieć jak wygładzić swoją cerę, mam cerę mieszaną
> chciałbym się dowiedzieć co mam stosować czy jakis krem nawilżający czy
> coś takiego

Wiem ze zasieje zamet i zbulwersowanie, ale to slowa
nie moje lecz dermatologow (jeden z nich uchodzi za najlepszego w polsce)
z ktorymi mialm zaszczyt miec wyklady:
Bardzo skuteczny sposob (w przypadku bycia mezczyzna
lub kobieta ukierunkowana na wlasna plec):

Uprawiaj seks oralny!
A mowiac mniej delikatnie chodzi o dlugie i namietne
i czeste umazywanie twarzy w sluzie z pochwy.
(Wszystkie preparaty antytradzikowe maja tak jak
wyzej wspomniana naturalna wydzielina odczyn kwasny
co dziala zbawiennie na skore sklonna do przetluszczania)
Pozdrawia Su.

1. Data: 2004-06-18 08:37:02

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

{Su} wrote:
> [...]
> wyzej wspomniana naturalna wydzielina odczyn kwasny
> co dziala zbawiennie na skore sklonna do przetluszczania)

Tak samo, jak niby sperma likwiduje cellulit. ;-) Jakoś w to nie wierzę.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-18 08:58:28

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-18 10:37, Użytkownik Ligeia napisał:

> Tak samo, jak niby sperma likwiduje cellulit. ;-) Jakoś w to nie wierzę.

Nie, no.... sperma miała zmarszczki wygładzać, Legeia mylisz...

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-06-18 11:05:18

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tekla wrote:

> wierzę.
>
> Nie, no.... sperma miała zmarszczki wygładzać, Legeia mylisz...
>
> Tekla

To też. ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

propecia??
Ekspresowa odżywka regeneracyjna w sprayu Gliss Kur :/ i inne zakupy.
Gdzie vipera w Warszawie
A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.
Jestem szczesciara-Egiptos