chcę rozjaśnić włosy

1. Data: 2004-02-25 23:11:00

Temat: chcę rozjaśnić włosy
Od: "KaRolEk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam włosy ciemny blond wpadające w rudy
a zachciało mi się przefarbować na biało :) ewentualnie jakiś stalowy siwy,
czym to zrobić?? Jakaś farba, rozjaśniacz?? (bo chyba H2O2 nie wchodzi w
grę)??
dziękuję za wszelką pomoc

KaRolEk

1. Data: 2004-02-26 05:35:35

Temat: Re: chcę rozjaśnić włosy
Od: "Nicolka" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odsyłam do odpowiedzi na mój post Pani Jowity. Moze Ci sie przyda!

rossman
problemy z avonem
zmiana koloru włosów
Krem do biustu?