chcę zostać dawcą krwi pępowinowej

1. Data: 2004-09-03 19:02:20

Temat: chcę zostać dawcą krwi pępowinowej
Od: "Adam" <adam2005wytnij@kasuj_to_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w bardzo zaawansowanej ciąży i chciałabym oddać krew pępowinową,
bo może w ten sposób pomogę uratować komuś życie. Rozmawiałam w tej sprawie
z ginekologiem, ale stwierdził, ze mogę zostać dawcą tylko dla osoby
spokrewnionej. Poza tym pobranie i przechowywanie tej krwi jest bardzo
kosztowne. Niestety nie mogę pozwolić sobie na taki wydatek.
Czy istnieją jakieś organizacje bądź instytucje, które zajmują się
finansowaniem procedury pobierania krwi pępowinowej i dostarczaniem jej dla
osoby potrzebującej?
Jeżeli tak, to proszę o podanie adresu kontaktowego.

2. Data: 2004-09-03 20:31:38

Temat: Re: chcę zostać dawcą krwi pępowinowej
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprawie
> z ginekologiem, ale stwierdził, ze mogę zostać dawcą tylko dla osoby

dokładnie,

> [...]
> Czy istnieją jakieś organizacje bądź instytucje, które zajmują się
> finansowaniem procedury pobierania krwi pępowinowej i dostarczaniem jej

nie sądze aby ktokolwiek ci to sfinansował ,pozatym są różne opienie na
temat przydatnosci tej krwi.
ppozatym skoro moze krew twojego dziecka pomoc osobie spokrewnionej to do
jakiej osby chcesz ja dostarczc? przedwszytskim ma pomóc twojemu dziecku.
p.

3. Data: 2004-09-03 22:20:37

Od: Mamak z Galicji <mamak112@DUPA_SPAMwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam napisał:

> Jestem w bardzo zaawansowanej ciąży

STARY !!! k..rwa !!!

Będziesz bogaty!!!

1.000.000$ jest dla faceta co w ciąże zajdzie!!!

Jak to zrobiłeś?

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

4. Data: 2004-09-04 08:16:31

Od: MOnika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> STARY !!! k..rwa !!!
>
> Będziesz bogaty!!!
>
> 1.000.000$ jest dla faceta co w ciąże zajdzie!!!

A może tak doczytasz zdanie do środka chociażby i zobaczysz, że autorką
wypowiedzi jest kobieta. "Chciałabym". A podpis absolutnie niczego nie
sugeruje - nie można już nic napisać np. z cudzego komputera?
Więc po co sie wyzłośliwiasz, na dodatek nie na temat?

5. Data: 2004-09-04 08:36:43

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOnika <n...@h...com> napisał(a):

> A podpis absolutnie niczego nie
> sugeruje - nie można już nic napisać np. z cudzego komputera?
> Więc po co sie wyzłośliwiasz, na dodatek nie na temat?

Zmienienie pola "From" to jakieś 15 sekund. Posiadanie w polu "From" byle
czego to brzydkie niechlujstwo.

JoP

6. Data: 2004-09-04 16:32:50

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zmienienie pola "From" to jakieś 15 sekund. Posiadanie w polu "From" byle
> czego to brzydkie niechlujstwo.

Może i tak, ale czasownik w zdaniu sugerował, że osoba jest płci żeńskiej.
Więc złośliwość i epitety były tu nie na miejscu, nawet jeśli ktoś nie
wstawił właściwego podpisu w pole "from".

Monika.

7. Data: 2004-09-04 21:31:43

Od: "darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adam2005wytnij@kasuj_to_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dla
> osoby potrzebującej?
> Jeżeli tak, to proszę o podanie adresu kontaktowego.

Organizacje, a raczej banki krwi, jak najbardziej istnieją , jednak zajmują
się przechowywaniem krwi nie dla osób potrzebujących a głównie dla Twojego
dziecka. Pobrana podczas porodu krew pępowinowa stanowi (ponoć) jedyne w
swoim rodzaju źródło komórek, które już nigdy później nie będą produkowane
przez organizm. - słyszałem jednak iż nie do końca jedyne - gdyż można
otrzymać komórki macierzyste także z tkanki tłuszczowej - jednak nie
pociągnę tego wątku bo znawcą tematu nie jestem,

poniżej adresy www banków krwi:
http://www.activisionlife.com.pl/
http://www.progenis.com.pl/
http://www.pbkm.pl/
http://www.macierzynstwo.pl/pl/stronaglowna.htm

ceny są, tak jak piszesz - zaporowe, i z reguły przedstawiają się
następująco:
2950 zł - pobranie krwi i przechowywanie przez 1 rok
4400 zł - przechowywanie przez kolejne 17 lat lub
6900 zł przez 50 lat
można oczywiście płacić 1 raz w roku ok 400 zł ;-)

Jeśli znajdziesz coś tańszego - daj znać.

Gronkowiec na basenie
do ortopedy
co to oznacza?-wynik tomografi kręgosłupa....
do okulistów
Wędzidełko, zabieg urologiczny