chemioterapia i ból zębów

1. Data: 2004-10-25 14:37:39

Temat: chemioterapia i ból zębów
Od: "mg" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Moja mam 4 tyg temu ukońcyła chemioterapię i ma problem z zębami, który
zaczął sie juz pod koniec terapii. Mianowicie nie moze nic jesc ani zimnego
ani ciepłego, słodkiego itd twierdzi, że bardzo ją bolą zęby nawet jak
próbuje dotknąć ich palcem, czy może ktoś wie czym to może być spowodowane i
jak można to leczyć?

2. Data: 2004-10-25 15:42:46

Temat: Re: chemioterapia i ból zębów
Od: "_PAULUS_" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak można to leczyć?

Hmm, odwapnienie jakies? Mnie pomogl preparat Green OR, taki dwuskladnikowy
zel do "zatykania" dziur w szkliwie. Do tego pasta Elmex na nadwrazliwe
zeby. To powinno pomoc doraznie, dochtory poradza zaraz pewnie cos na
dlugofalowe leczenie. Pewnie wizyta u dentysty by tez nie zaszkodzila :)

Pozdrawiam i mamie zycze duzo zdrowia.

Paulus

Posiew nasienia - jak przeprowadza sie takie badanie?
kto objasni
Wrastajace paznokcie - jak walczyc?
Czy Ktoś Coś Wie?
Czy to mozliwe ?