chilli z grzybami - moze byc?

1. Data: 2006-02-07 12:10:24

Temat: chilli z grzybami - moze byc?
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zastanawiam sie nad chilli z grzybami (pieczarki, boczniaki) zamiast miesa.
Tylko nie wiem czy grzyby beda pasowac do fasoli.
Jak sadzicie?

Pozdrawiam,
Joanna

2. Data: 2006-02-07 12:58:14

Temat: Re: chilli z grzybami - moze byc?
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Witam,
> zastanawiam sie nad chilli z grzybami (pieczarki, boczniaki) zamiast miesa.
> Tylko nie wiem czy grzyby beda pasowac do fasoli.
> Jak sadzicie?

można, robiłem z pieczarkami. Wolę taką kombinację niż toto z tofu,
którym mnie uraczyli kiedyś znajomi. Takie chili sin carne. Co prawda
wyjdzie z tego coś w rodzaju fasolki po bretońsku, ale smakuje całkiem
nieźle. Zostaw pieczarki w większych kawałkach i podsmaż dobrze na tłuszczu.

Waldek

Wino bezalkoholowe
Ponawiam prośbę - z seri gdzie kupić w Wawie...
Re: maggie
Gołąbki
kolacja na szybko i we dwoje