chleb bezglutenowy

1. Data: 2006-04-24 21:19:20

Temat: chleb bezglutenowy
Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drodzy Mili !
Czy moze Ktos z Was ma doswiadczenie w pieczeniu chleba bezglutenowego?
Czy mozna zrobic z maki bezglutenowej zakwas,a jesli tak to jakiego rodzaju
maki ?
Jak wyglada przepis na taki chlebek?

Jestem calkowicie niedoswiadczona w temacie zywienia bezglutenowego.
Pytam w imieniu znajomego,ktory zastanawia
sie nad zakupem maszyny do pieczenia .

Pozdrawiam serdecznie!
Monia

2. Data: 2006-04-24 22:04:48

Temat: Re: chleb bezglutenowy
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> [...]
>
> Jestem calkowicie niedoswiadczona w temacie zywienia bezglutenowego.
> Pytam w imieniu znajomego,ktory zastanawia

Z pieczywem bezglutenowym raczej samemu nie eksperymentowac. Tu chodzi
o zdrowie.
Pieczywo pieczone w maszynie do pieczenie moze sie nie udac, bo ciasto
z maki bezglutenowej lepiej piec w formach (keksowych) z uwagi na mala
elastycznosc ciasta.
Najlepiej zapytac fachowcow. Podaje telefon do Piekarni bezglutenowej :
022 6327206. Sympatyczny Kierownik Piekarni napewno udzieli odpowiedzi
na pytania. To jeden z nielicznych fachowcow, ktory chetnie dzieli sie
informacja.

Pozdrawiam aga

3. Data: 2006-04-24 22:08:29

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 23:19:20 +0200, Waćpanna lub waćpan Monika, w
wiadomości <news:e2jfcm$ncj$1@atena.e-wro.net> zawarł, co następuje:

Poleć mu stronę
http://forum.celiakia.pl/
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2006-04-25 04:41:59

Od: "mieszanki.pl" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mieszanki.pl/o/index.php?cPath=25

5. Data: 2006-04-25 16:06:29

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje Wam za pomoc !

Pozdrawiam ciepło!
Monika

Ręczna maszynka do sera
sernik
Dzisiejszy program "GOTUJ" - przepis na zrazy z kaszą grycz.w sosie grzyb.
soczewica, ser pleśniowy lazur
Łopatka bez doglądania- dłuuugie