chlebus (MM)

1. Data: 2002-12-03 08:55:57

Temat: chlebus (MM)
Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalam w poprzednich postach, ale nie znalazlam: gdzie mozna w stolicy
kupic chleb z pelnego przemialu?
Jesli pisaliscie o tym wczesniej - prosze na mnie nie krzyczec!

A jesli mam go upiec sama, to gdzie mozna dostac ziarno do niego ( i jak je zemlec
- zwyczajnym mlynkiem?)

Anka

**************

> - albo niech Margolcia pije piwko z umiarem, albo niech nie pije

Margolcia sobie kupila wczoraj ksiazke "szczupla bez wyrzeczen"
i teraz wie, ze nie powinna pic piwka. I juz nie bedzie (chyba)

2. Data: 2002-12-03 10:49:24

Temat: Re: chlebus (MM)
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Margolcia sobie kupila wczoraj ksiazke "szczupla bez wyrzeczen"
i teraz wie, ze nie powinna pic piwka. I juz nie bedzie (chyba)

Aniu odstaw piwko i zapomniaj narazie o chlebku. Bardzo szybko schudniesz :)

Saman_tha

3. Data: 2002-12-03 11:47:47

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzyzowanie Waszyngtona i Kinowej - Markpol.
dwa rodzaje pelnoziarnistego chleba zytniego
jeden nazywa sie Kolodziej a drugi jest taki zwykly - maly ciemny

musta

nie wysylaj HTMLu

4. Data: 2002-12-03 12:41:00

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli ktos jest z Poznania to chleb z maki z pelnego przemialu jets do
kupienia w cukierni "Zloty rozek" na pl. Wielkopolskim oraz na Rynku
Wildeckim

Valentine
Poznan

5. Data: 2002-12-03 15:14:58

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Kolodzieja, czyli jest dobry?
Wyglada calkiem, calkiem, jeszcze nie wiem jak smakuje
dzieki za rozwianie moich watpliwosci!

Anka

6. Data: 2002-12-03 16:07:36

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mi sie wydaje ze jest ok

smakuje obrzydliwie jak kazdy chleb pelnoziarnisty - nie da sie zjesc zeby
sie nie kruszyl.

7. Data: 2002-12-05 16:25:13

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jesli mam go upiec sama, to gdzie mozna dostac ziarno do niego ( i jak je
zemlec
- zwyczajnym mlynkiem?)

Kup mąkę z pełnego przemiału. Np na bazarku : róg Puławskiej i Wałbrzyskiej
Smacznego
JAnuszeq

Czy to prawda...
Indeks Glikemiczny - pytania