chłodnik

1. Data: 2000-07-11 08:59:53

Temat: Re: chłodnik
Od: "Grażyna Zgrzybacz-Bereźnicka" <g...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie przyprawy? Pozdrawiam Grania
news:8k4b1l$m2r$2@flis.man.torun.pl...

Użytkownik "Dagmara" <a...@c...net> napisał w wiadomości
news:3965b2a6$0$21751@reader4...

> "ostry" <o...@e...com.pl> wrote in message

> No ale ja nic na to nie poradzę... tak robi się chłodnik litewski... Który
zresztą doprowadza moje kubki smakowe do wstrząsów

1. Data: 2000-07-11 09:42:38

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Dana <d...@n...com.pl> wrote:

> Podeslac Ci w sloiku?
Upały się już chyba tego chłodnika wystraszyły, bo na razie leje i zimno,
ale to nic nie szkodzi -- chętnie zjem! :-) Tylko czy dotrze w stanie
nadającym się do spożycia?

Tymczasem podczas weekendu (upalnego) pocieszałam się arbuzem prosto
z lodówki, takimż melonem oraz lodami (waniliowymi) z likierem Sheridan.
Pomogło! :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-07-16 20:06:08

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

ostry <o...@e...com.pl> wrote in message news:8k4
b1l$m2r$...@f...man.torun.pl...

| Nie cierpie potwinki, na wspomnienie zbiera mi się... znaczy robi mi się
| niedobrze :)

Wiesz, ja też nie lubię, ale będąc właśnie ostatnio na Litwie nie mogłem
przecież pominąć tej potrawy (hint: na Litwie nazywa się to saltibarsciai,
bez znaków diakrytycznych oczywiście). Podają to zwykle z ciepłymi
zimniakami
na oddzielnym talerzyku (saltibarsciai su bulviai). Jest pyszne! No i te
ceny
(na prowincji). Fantastyczny obiad (4 godziny w knajpie) w Paluse kosztował
mnie ok. 40 litów z napiwkiem. A 1 lit to niewiele więcej niż 1 zł.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.

Ryba pieczona w piekarniku