chlop i gotowanie

1. Data: 2002-07-16 11:58:21

Temat: chlop i gotowanie
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam wczoraj obiad. Po czym zaczynam strajk ;-) No moze nie do konca,
ale w soboty mam zajecia i chlop zostaje sam na gospodarstwie.
Pytam wiec go uprzejmie co zrobi na obiad.
Na co on, ze ryz. Mowie, ze ok ;-) Ale z czym? Z sosem Uncle Bens. No to
pytam : A miesko?
Odpowiedz byla: a po co???

Chyba zaczne sama jednak gotowac, ale jednoporcjowe obiady ;-))))))

Magda
PS
Chlop mnie jednak wybitnie przewyzsza w sniadankach, szczegolnie tych
podawanych do lozeczka ;-)))))

1. Data: 2002-07-16 12:24:23

Temat: Re: chlop i gotowanie
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedz byla: a po co???

No właśnie!!
Jeżeli wszystkim to odpowiada.

Jeżeli komuś nie odpowiada to winien to wyartykułować w sposób
jednoznaczny!!!!
(a nie dając do zrozumienia)

> Chyba zaczne sama jednak gotowac, ale jednoporcjowe obiady ;-))))))

Chłopskie lenistwo wygra?

I to tak łatwo!!!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-07-16 12:28:51

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q> wrote in message news:2472-1026822250@213.17.138.62...
> No właśnie!!
> Jeżeli wszystkim to odpowiada.
Mi nie odpowiada ;-))))!

> Jeżeli komuś nie odpowiada to winien to wyartykułować w sposób
> jednoznaczny!!!!
> (a nie dając do zrozumienia)
Wyartykulowalam, wzbudzajac zainteresowanie. Poza tym oburzenie chlopa
wzbudzil ryz, ktory nie jest w torebkach. No bo jak taki "nie w torebkach"
ugotowac??????

> Chłopskie lenistwo wygra?
> I to tak łatwo!!!
Chlopskie nie, ale babskie ;-)))

Magda

1. Data: 2002-07-16 12:55:53

Od: "Sławomir Kornak" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdunia <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah11t0$5mv$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> pytam : A miesko?
> Odpowiedz byla: a po co???
>
> Chyba zaczne sama jednak gotowac, ale jednoporcjowe obiady ;-))))))

"Oko za oko zab za zab" - zacznij tez mu podawac obiadki bezmiesne. Po
pewnym czasie jak wiekszosci facetow, przypomni mu sie ze cos w obiadku
brakuje. A jak spyta "a miesko???" zawsze mozesz mu odpowiedziec "a po co
???" ;-))))

P.S. Stosowalem ten sposob wiele razy - efekt murowany

1. Data: 2002-07-16 13:23:24

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Mi nie odpowiada ;-))))!

"to w ryj gada" ;-))))

> [...]
chlopa
> wzbudzil ryz, ktory nie jest w torebkach. No bo jak taki "nie w

Bajecznie prosto - tak jak makaron!!! ;-)))

> Chlopskie nie, ale babskie ;-)))

Jak to Babskie przecież to Jemu nie chce się gotować i "rżnie głupa"
by TŻ-ka za niego robotę zrobiła.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-07-16 13:24:40

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q> wrote in message news:11404-1026825789@213.17.138.62...
> chlopa
> torebkach"
> Bajecznie prosto - tak jak makaron!!! ;-)))
No nie dla faceta:-))) "My jestesmy prosci" - czyli nie da sie ugotowac
takiego ryzu co nei jest odmierzony ;-))))) A wczoraj musialam dokladnie w
garnku pokazac ile wody wlac do ugotowania 3/4 szklanki ryzu. A w koncu to
on mial gotowac ten obiad ;-))))

> ;-))))))
> Jak to Babskie przecież to Jemu nie chce się gotować i "rżnie głupa"
> by TŻ-ka za niego robotę zrobiła.
Ja zrobie dla siebie, a nie dla niego:-))))

Magda

1. Data: 2002-07-16 13:26:11

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obiadku
> brakuje. A jak spyta "a miesko???" zawsze mozesz mu odpowiedziec "a

Tego zapomniałem dodać.

(na mnie nie skutkuje bo moja niewiasta niespecjalnie lubi gdy ja
gotuję - lubi gdy jest przeze mnie ugotowane - nie odpowiada jej mój
styl gotowania aczkolwiek efekty ceni)

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-07-16 13:30:31

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dokladnie w
> garnku pokazac ile wody wlac do ugotowania 3/4 szklanki ryzu. A w

Jakie odmierzanie - prezecież napisałem "JAK MAKARON"
Włosi mówią, że "nie ma za dużo wody do gotowania makaronu"

> Ja zrobie dla siebie, a nie dla niego:-))))

Bez serca ;-((
ale masz rację :->

Pozdrawiam
Qwax