chlopcy od rozpoczecia mutacji rosna najwyzej 10 cm???

1. Data: 2000-11-02 16:16:01

Temat: chlopcy od rozpoczecia mutacji rosna najwyzej 10 cm???
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem na tej grupie poraz pierwszy, wiec prosze mi wybaczyc jesli problem,
ktory porusze byl juz omawiany.
Mam nastepujace watpliwosci, bardzo prosilabym szanownych grupowniczow o
rozwianie ich.
Jestem matka trzynastolatka i dzisiaj uslyszalam od szkolnej pielegniarki,
ze moj syn za wysoki nie bedzie poniewaz ma w tej chwili 165 cm i jest w
trakcie mutacji. Poinformowala mnie, ze chlopcy od momentu rozpoczecia
mutacji najwyzej urosna 10 cm. Artur w momencie rozpoczecia mutacji
sierpien br. ) mial 161 cm. Jesli to co mowi pielegniarka jest prawda, to
Artur nie bedzie mial wiecej niz 171 cm wzrostu. Nie jest to oczywiscie
powod do rozpaczy, ale w dzisiejszych czasach nie jest to wysoki wzrost.
Czy pielegniarka ma racje?

pozdrawiam Aga

2. Data: 2000-11-02 19:08:33

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <8tsad1$j41$1@news.onet.pl>...

>Artur nie bedzie mial wiecej niz 171 cm wzrostu. Nie jest to oczywiscie
>powod do rozpaczy, ale w dzisiejszych czasach nie jest to wysoki wzrost.
>Czy pielegniarka ma racje?

Nie masz wiekszych zmartwien?

Adam B.

3. Data: 2000-11-02 22:39:21

Od: "zlotawy" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamus" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie masz wiekszych zmartwien?

A ty nie potrafisz po ludzku odpowiedzieć? Jak nie wiesz to nie zabieraj
glosu!

Nie pozdrawiam
zlotawy

4. Data: 2000-11-03 07:36:20

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz wiekszych zmartwien?
>
> -----------------------
> Pozdrawiam,
> Adam B.

Widocznie jest to dla niej zmartwieniem - wiec bardzo prosze abys sie
odzywal- jak masz cos sensownego do powiedzenia w temacie a nie aby tylko
zaistniec ...bez sensu

Jola

5. Data: 2000-11-03 08:55:00

Od: c...@i...pl (Cyb) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Nov 2000 17:16:01 +0100, "Agnieszka" <a...@i...pl> wrote:

> [...]
>Artur nie bedzie mial wiecej niz 171 cm wzrostu. Nie jest to oczywiscie
>powod do rozpaczy, ale w dzisiejszych czasach nie jest to wysoki wzrost.

Byc moze statystycznie rzecz biorac to pani pielegniarka miala racje
(nie znam tego typu statystyk).
Natomiast moge tylko mowic za siebie - gdy przechodzilem mutacje jako
nastolatek nie nalezalem do najwyzszych osob (tez pewnie mialem ok
160..170cm), natomiast w wieku 15..17lat podroslem i w tej chwili
(27lat) mam 190cm wzrostu.

Tak wiec sadze ze nie nalezy az tak sie przejmowac wypowiedzia pani
pielegniarki - wszystko zalezy od cech osobniczych.

pozdrawiam,
Cyb

6. Data: 2000-11-03 09:29:04

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:8ttpr5$kvk$...@n...tpi.pl...

(...)

> Widocznie jest to dla niej zmartwieniem - wiec bardzo prosze abys sie
> odzywal- jak masz cos sensownego do powiedzenia w temacie a nie aby tylko
> zaistniec ...bez sensu

moim skromnym zdaniem jego wypowiedz
nie byla bezsensowna -
niesla pewna tresc
Na pewno nie byla 'tylko aby zaistniec'
Mozna dyskutowac o formie
ale to inna para kaloszy
pozdr
Gregg

7. Data: 2000-11-03 09:45:35

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisał(a) w wiadomości: <8ttpr5$kvk$1@news.tpi.pl>...

>Widocznie jest to dla niej zmartwieniem - wiec bardzo prosze abys sie
>odzywal- jak masz cos sensownego do powiedzenia w temacie a nie aby tylko
>zaistniec ...bez sensu

No wlasnie. Odnosi sie to bardziej do Ciebie. Zamiast mnie strofowac jako
"Ciotka Dobra Rada" to lepiej uzyj kill fille i juz. Nie bedziesz musiala
czytac moich postow. Grupa nie jest ekskluzywnym klubem i kazdy ma prawo
pisac to co mu sie podoba.

A odnosnie rozszerzenia mojego poprzedniego postu:
Zamiast sie cieszyc ze nie ma dziecka z Downem, slepego, garbatego to
jeszcze marudzi ze za niski. Dlatego uwazam ze pytanie to jest wrecz
prozne i prowokujace los.
To niestety signum temporis - zaczyna sie od korekty nosow u neurotycznych
dziewuch, potem poprzez korekty wzrostu syna (nastepne pytanie troskliwej
matki pewnie bedzie: "Gdzie mozna kupic hormon wzrostu?") a na wyborze
najbardziej obiecujacego embriona, ktory bedzie wsadzony do macicy konczac.

Adam B.

8. Data: 2000-11-03 17:29:17

Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>najbardziej obiecujacego embriona, ktory bedzie wsadzony do macicy konczac.

Jak zaznaczylam na poczatku swojego pierwszego postu na tej grupie jestem po
raz pierwszy, wydawalo mi sie, ze pisza tu ludzie, ktorzy maja np: jakies
watpliwosci lub prosza o rade, jak widze sa tu rowniez tacy co potrzebuja
pilnej pomocy.
Wczytaj sie uwaznie, szanowny Adamusie, w to co napisalam, ja nie marudze i
nie twierdze, ze mam problem, ja pisze o swoich watpliwosciach, nie wiem jak
dla Ciebie ale dla mnie to istotna roznica. Moge zapewnic, ze rownie
kochalabym swoje dziecko gdyby bylo z Downem, slepe lub garbate jak to
ujales ( ja napisalabym niewidome ale to taki szczegol ), natomiast ciesze
sie ze jest zdrowy. Jestem po prostu najzwyczajniej w swiecie ciekawa czy
prawidlowosc, o ktorej mowila pielegniarka jest prawda.
Widze, ze ciekawosc jest Ci obca, bo Ty po prostu wszystko wiesz, wlacznie z
tym jakie bedzie moje nastepne pytanie. Natomiast widze, ze nie jest Ci obca
zlosliwosc, arogancja, nieuprzejmosc...
Czy jestem prozna?, no coz skoro Ty wszechwiedzacy tak twierdzisz.
Natomiast czy prowokuje los, wybacz ale mimo Twojej nieomylnosci nie sadze
aby Tobie to bylo osadzac.

pozdrawiam Aga

9. Data: 2000-11-03 23:44:55

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czytac moich postow. Grupa nie jest ekskluzywnym klubem i kazdy ma prawo

Kazde pytanie na grupe medycyna mozna skwitowac wysokich lotow
intelektualnym stwierdzeniem..."nie ma wiekszych zmartwien..."(autorstwa
Adamusa).
Dla jednych duzym zmartwieniem jest tradzik, dla innych biegunka u dziecka a
jeszcze innych lupiez, antykoncepcja czy nowotwor.
Poniewaz jak zauwazyles "nie jest ta grupa klubem ekskluzywnym" i kazdy
ze swoimi najszerzej rozumianymi problemami dotyczacymi zdrowia ma prawo
zwrocic sie do innych o pomoc oczekujac, ze otrzyma bardzo konkretna
porade - w szczegolnosci od tych ktorzy maja na ten temat cos madrego do
powiedzenia .
Porada Twojego autorstwa- Adamusie- bardziej kwalifikuje sie na grupe
dyskusyjna psychologia. Proponuje zatem -z korzyscia dla wszystkich tu
pytajacych- zmiane grupy dyskusyjnej...

Jola
Ps: Si tacuisses! philosophus mansisses -dla niewtajemniczonych
wyjasnienie:gdybys milczal, bylbys nadal filozofem
(nie wiedziano by o Twojej glupocie)

10. Data: 2000-11-04 08:47:38

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <8tusn8$7ad$1@news.onet.pl>...

>Czy jestem prozna?, no coz skoro Ty wszechwiedzacy tak twierdzisz.
>Natomiast czy prowokuje los, wybacz ale mimo Twojej nieomylnosci nie sadze
>aby Tobie to bylo osadzac.

1. Faktycznie, moze zbyt agresywnie (powiedzialbym - neurotycznie ;) )
wlaczylem sie do dyskusji, ale na tej grupie padaly juz tak dziwne pytania i
byly tak egzotyczne pomysly, ze wcale bym sie nie zdziwil, gdybys chciala
poddac syna kuracji hormonalnej bo jest "ciut za niski".
2. Wyraz "niewidomy" nie mial by takiego wydzwieku jak "slepy" i nie
pasowalby do agresywnego tonu mojego postu.
3. Tak, nadal twierdze ze jestes prozna, bo inaczej nie interesowalabys sie
"prawidlowoscia" rosniecia do mutacji. Mysle, ze ma to niewiele wspolnego ze
zwyczajna ciekawoscia.
3. Owszem, jestem agorancki, cyniczny i zlosliwy... Nieuprzejmosc jest w
zasadzie pochodna poprzednich cech. Nie musisz mi wspolczuc. W dzisiejszym
swiecie te przymioty charakteru sa dosc przydatne. :)

Adam B.

komplikacje w III trymestrze
Nowotwory na CZATerii w INTERIA.PL
Wyniki Badań