choroba skory

1. Data: 2002-12-30 17:56:27

Temat: choroba skory
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wsypalo mi sie na ciele sporo plamek.Sa pomaranczowo brazowe, w srodku
troche zaczerwienione i niektore zaczynaja sie jakby luszczyc. Podejrzewam
ze to lupiez pstry, ale nie jestem pewna. Co stosowac, zeby to zlikwidowac?
Smaruje juz od dwoch tygodni mascia Clotrimazolum, ale nie pomaga, a nawet
pojawiaja sie nowe. Co robic?

Z gory dziekuje za odp.

Pozdrawiam
A.

2. Data: 2002-12-30 18:22:03

Temat: Re: choroba skory
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

>Co robic?
iść do lekarza
albo nie, mam lepszy pomysł, opowiedz nam jeszcze o tych plamach, na pewno
coś doradzimy :-/
pozdrawiam Tichy

3. Data: 2002-12-31 07:57:20

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <auq1g6$b78$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, a...@w...pl says...
> [...]
> Smaruje juz od dwoch tygodni mascia Clotrimazolum, ale nie pomaga, a nawet
Isc do dochtora. Dermatologa na przyklad. To moze byc w pierwszym rzucie
jeszcze co najmniej z 10 innych chorob, dermatolog by z Twojego opisu pewnie
wymienil z 50 mozliwosci.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Nowy, tani i skuteczny lek dla chorych na stwardnienie rozsiane
Która kasa chorych? proszę
Chyba OT, ranka.
SPRZEDAM CZASZKE
strona