choroba wiencowa ?

1. Data: 2000-02-26 12:48:09

Temat: choroba wiencowa ?
Od: "Sylwia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
Moja mama bardzo czesto odczuwa bol w piersiach. Udala sie do lekarza, po
gruntownych badaniach lekarz powiedzial mamie, ze moze to byc choroba
wiencowa. Ekg w spoczynku nic nie wskazywalo na to. Otrzymala skierowanie na
Ekg w ruchu, dostala tez leki przeciw chorobie. Wyniki wyszly pomyslnie,
czyli nic nie wskazuje na to, ze moze byc chora. Lekarka niestety
sprowadzila mame na ziemie mowiac, ze to tylko medycyna. nadal bierze te
leki i po nich czuje sie dobrze (bol ustepuje).Czy powinna zrobic jeszcze
jakies inne badania ? Poradzcie cos.
Dzieki
Sylwia

2. Data: 2000-02-26 21:00:45

Temat: Odp: choroba wiencowa ?
Od: "Tomasz L" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Warto moze zrobic EKG met. Holtera i ECHO serca oraz podstawowe w ch.n.s.
badania laboratoryjne. A moze to wcale nie choroba wiencowa. Jest przeciez
wiele innych przyczyn bolu w klatce piersiowej o czym takze warto pamietac.
Pozdrawiam.
Użytkownik Sylwia <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:898hvb$qnh$...@s...icm.edu.pl...

3. Data: 2000-02-26 21:41:50

Temat: Re: choroba wiencowa ?
Od: d...@f...med.pl (=DobeX=) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leki i po nich czuje sie dobrze (bol ustepuje).Czy powinna zrobic jeszcze

Myślę, że na razie nie ma potrzeby robienia innych badań. Prawdopodobnie
Twoja mama ma chorobę wieńcową, jednak na tyle "małą", że na razie będzie
leczona tylko w warunkach ambulatoryjnych. Świadczą o tym wyniki testu
wysiłkowego.

Pozdrawiam
Dariusz =DobeX= Dobosz

mailto:d...@f...med.pl
http://www.dobex.w.pl

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

Michale A.(prywatne!)
flegma
Działania niepożądane antybiotyku Unidox Solutab
Zoltaczka typu B
Grypa