choroba zakrzepowa

1. Data: 2003-11-06 08:55:46

Temat: choroba zakrzepowa
Od: "Anna Skoczylas" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są objawy choroby zakrzepowo- zatorowej przy braniu tableletrk
antykonc.?

2. Data: 2003-11-06 09:25:27

Temat: Re: choroba zakrzepowa
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są objawy choroby zakrzepowo- zatorowej przy braniu tableletrk
> antykonc.?

Ja wiem, że na pewno wskazuje na nią poziom protrombiny we krwi (wysoki =
wyższa krzepliwość). Lekarz prowadzący (ginekolog) powinien co najmniej raz
na rok zlecać wszystkie badania krwi.
Jakie są objawy - nie wiem niestety.

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

3. Data: 2003-11-06 10:34:22

Od: "Miron Moralista" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Skoczylas <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jakie są objawy choroby zakrzepowo- zatorowej przy braniu tableletrk
> antykonc.?
Cytat: ..."Doustne preparaty antykoncepcyjne powodują niewielki wzrost
poziomu niektórych czynników krzepliwości i spadek poziomu naturalnych
antykoagulantów - zwłaszcza antytrombiny i białka S"...
Pierwotnie:
Objawy ogólne pacjenta- nieuchwytne. W badaniach laboratoryjnych- zmiany
wartości w/w czynników, są to okresowe wachania, które mogą nawet nie być
zauważone.
Wtórnie cała gama powikłań- objawów o przebiegu drastycznym. Aby zbyt długo
się nie rozpisywać dla szczególnie zainteresowanych polecam:
http://www.libramed.com.pl/wpg/NumeryArchiwalne/16/0
5.html
http://www.libramed.com.pl/wpg/NumeryArchiwalne/20/1
3%20ZATOROWOSC%20ZYLNA%