choroby uniemozliwiajace picie alkoholu

11. Data: 2008-09-02 20:43:48

Temat: Re: choroby uniemozliwiajace picie alkoholu
Od: "konrads" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:48bd82d4$0$12206$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "konrads" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> esperal to przestali juz produkowac. choroby watroby np zoltaczka typu

Coś mniej drastycznego? Hiv też odpada.....

12. Data: 2008-09-02 21:01:48

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

konrads wrote:

> Coś mniej drastycznego? Hiv też odpada.....

a w sumie miałem identyczny problem - też nienawidzę alkoholu, też wszyscy
patrzą jak na zboczeńca. Pół żartem pół serio mówiłem, że na wrzody mi
szkodzi i lekarz zabronił. Wrzody faktycznie miałem (do czasu eradykacji
helicobacter), ale tak po prawdzie one w piciu aż tak bardzo bardzo nie
przeszkadzają :D Niemniej było bardzo skuteczne, wszyscy kiwali ze
zrozumieniem i współczuciem głowami.

13. Data: 2008-09-02 21:24:28

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Asertywność nie ma tu nic do rzeczy.

Właśnie ma, bo ze strachu przed odrzuceniem w grupie musisz oszukiwać siebie
i innych, wstydzisz się siebie takim jakim jesteś bo nie umiesz powiedzieć
"nie". Nie tędy droga... Przemyśl to. Przecież ja nic nie wspominałem o
spotkaniach grupowych typu AA, a jedynie o indywidualnym spotkaniu z
psychologiem.

Pozdrawiam,

R.

14. Data: 2008-09-02 21:39:36

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a z resztą rób jak chcesz... przyczynowo napisałem Ci co robić, chcesz
objawowo, proszę:

napadowe migotanie przedsionków po alkoholu (wypicie grozi arytmiami)
przewlekłe zapalenie trzustki (głównie u alkoholików, ale może mieć też inną
przyczynę, wtedy również alkohol zabroniony)
hipoglikemia
zapalenia wątroby (wirusowe, autoimmunologiczne)
przyjmowane leki wchodzące w interakcje z alkoholem (chociażby na cukrzycę,
antydepresyjne, antybiotyki... w ogóle leków nie łączyć z alk)

15. Data: 2008-09-03 10:25:11

Od: "kacha" <a@s> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie nie interesują, żeby tam szukać podobnych sobie, bo nie są oni
> podobni do mnie. Asertywność nie ma tu nic do rzeczy.

wiesz mi, nie jestes jedyna osoba na swiecie co nie pija alkoholu. Ja takze
go nie tykam, moj chlopak podobnie, i nigdy nie mielismy przez to zadnych
"problemow", nieprzyjemnosci itd. Gdy ktos mnie raczy alkoholem, mowie po
prostu, ze dziekuje ale nie lubie, i choc wiekszosc sie chwile lekko dziwi,
to juz po chwili o tym zapomina i jest ok. Wiec nie wiem, skad twoj
problem - powiedz, ze nie lubisz, nie smakuje ci np. i juz, co ci maja na
sile wciskac cos za czym nie przepadasz. Ludzie naprawde sa bardziej
tolerancyjni niz ci sie wydaje, uwierz mi. Niewiele ich nie obchodzi, czy
jestes smakoszem piwa itp czy nie, o ile fajny z ciebie gosc i cie lubia. A
klamanie to naprawde najgorsze rozwiazanie...

Pozdrawiam, K.

16. Data: 2008-09-03 15:07:38

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Sep 2008 09:30:37 +0200, jakże pięknego
"konrads" <k...@p...fm> wystukał co zawarte poniżej:

[...]
:

może zacznij palić marihuanę? smak jest cudowny, zapach też.

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

17. Data: 2008-09-03 21:28:56

Od: "konrads" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:g9kb1d$h5j$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
> powiedzieć "nie". Nie tędy droga... Przemyśl to. Przecież ja nic nie
> wspominałem o spotkaniach grupowych typu AA, a jedynie o indywidualnym

Człowieku możesz wreszcie zejść ze mnie? Nie znam nikogo kto nie pije
piwa, nie będe szukał znajomych w kółkach różańcowych, bo mnie takie
towarzystwo nie interesuje. Na każdej imprezie jest napij się chociaż
jednego piwa, no wypij chociaż jednego drinka/kielicha, no chociaż
cukierki z wódką itp, do Ciebie nic nie dociera? Rzuć nagle wśród
znajomych, że jesteś gejem, no nie kryj się, zobaczysz ilu znajomych Ci
pozostanie, a i tak chyba w Polsce jest łatwiej być gejem niż
abstynentem z wyboru :)

18. Data: 2008-09-03 23:03:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Solaris wrote:

> może zacznij palić marihuanę? smak jest cudowny, zapach też.

i do tego jest o wiele, wiele mniej szkodliwa od alkoholu - tak fizycznie
(praktycznie zerowa szkodliwość) jak i psychicznie / społecznie (tu
szkodliwość istnieje, ale o całe eony niższa niż szkodliwość piwa).

Tyle tylko, że dla niektórych stan "po" jest równie niemiły jak stan po
alko - no, może nie aż TAK bardzo, ale jednak.

19. Data: 2008-09-04 05:49:55

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

konrads pisze:
> [...]
> znajomych, że jesteś gejem, no nie kryj się, zobaczysz ilu znajomych Ci
> pozostanie, a i tak chyba w Polsce jest łatwiej być gejem niż

Ja znam i jakoś krzywda im się nie dzieje, mówią nie i koniec i wcale
nikt ich nie unika... Widać albo masz fantastycznych znajomych, albo źle
odbierasz otoczenie...

--
Blog: http://blog.stalica.info

20. Data: 2008-09-04 06:17:21

Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednego piwa, no wypij chociaż jednego drinka/kielicha, no chociaż
> cukierki z wódką itp, do Ciebie nic nie dociera?

Po jaka cholere spotykasz sie z ludzmi, ktorzy nie potrafia
uszanowac Twojego wyboru? Ja mnie ktos nie szanuje to sie wypinam...

Sprawia Ci przyjemnosc obcowanie z ludzmi, ktorzy uwazaja
Cie za dziwaka?

antydepresanty a wyniki morfologii i moczu
Leki udrażniające nos?
Kamienie nerkowe
dretwieje mi maly palec
Całkowite, pozatorebkowe wycięcie tarczycy