chrom organiczny

1. Data: 2002-06-10 20:28:43

Temat: chrom organiczny
Od: "Krzysztof Janson" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

przez zimę przytyłem ok. 10 kg, trochę źle się z tym czułem,
i teraz jeżdżę dość intensywnie na rowerku, czasami bywa do 100 km
dziennie, kondycja się poprawiała i lepiej się czuję, ale waga
zmalała tylko 2-3 kg ;-), wiąc kupiłem sobie ten chrom -
tabletki 200 mg, ile tego dziennie brać? ważę ok. 80 kg

pozdrawiam

K.

2. Data: 2002-06-10 21:14:38

Temat: Re: chrom organiczny
Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Janson wrote:

> [...]
>zmalała tylko 2-3 kg ;-), wiąc kupiłem sobie ten chrom -
>tabletki 200 mg, ile tego dziennie brać? ważę ok. 80 kg

Napisz ile masz wzrostu.

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

3. Data: 2002-06-10 21:44:43

Od: "Krzysztof Janson" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Makowski"

> Napisz ile masz wzrostu.

wzrost niewiele chyba ma wspólnego z dziennym zapotrzebowaniem na chrom? ;-)
ale dla dla twojej ciekawości podam - 176 cm.

4. Data: 2002-06-10 22:43:09

Temat: Odp: chrom organiczny
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki za glupie pytanko ale na co jest chrom,bo chyba nie tylko na
odchudzanie?

Magda

5. Data: 2002-06-11 04:36:37

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Janson" <h...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmalała tylko 2-3 kg ;-), wiąc kupiłem sobie ten chrom -
> tabletki 200 mg, ile tego dziennie brać? ważę ok. 80 kg

do takich celów służy L-karnityna, a nie sam chrom...
jfk

6. Data: 2002-06-11 06:44:18

Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Janson wrote:

>wzrost niewiele chyba ma wspólnego z dziennym zapotrzebowaniem na chrom? ;-)
>ale dla dla twojej ciekawości podam - 176 cm.

Ale moze odpowiedziec, czy przypadkiem nie chcesz sie odchudzic
bardziej niz trzeba...

Nie podales rowniez w jakim czasie schudles o te 2-3 kg.

Moja rada: lepiej chudnij powoli i bez "dopalaczy". W ten sposob Twoj
organizm ustabilizuje sobie wage na odpowiednim poziomie. Powinienes
tez powoli schodzic z wysilkiem do poziomu jaki bedziesz mial w
"normalnym" zyciu i jednoczesnie (jesli jest taka potrzeba)
zmodyfikowac odpowiednio diete.

Reasumujac ustal sobie jakis tryb zycia (dieta/wysilek) mozliwy do
zastosowania przez dlugi okres czasu (moze cale zycie) i trzymaj sie
go. Im wolniej schudniesz tym trwalszy efekt uzyskasz.

7. Data: 2002-06-11 07:56:50

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Po chromie jest mniejsze zapotrzebowanie na spozycie cukru...
Pozdrawiam KAsia

8. Data: 2002-06-11 08:21:39

Od: "Krzysztof Janson" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Makowski"

;-)

> Ale moze odpowiedziec, czy przypadkiem nie chcesz sie odchudzic
> bardziej niz trzeba...
>
> Nie podales rowniez w jakim czasie schudles o te 2-3 kg.

nie podałem również etiologii dojścia do tych 82-83 kg
moja "normalna" waga ok. 1.5 roku temu i wcześniej wynosiła 71-74kg
przy czym wcześniej dość aktywnie spędzałem czas wolny -- siatkówka, tenis,
rowerek
właśnie gdzieś 1.5 roku temu zaczęły dokuczać mi bóle stawów,
stopniowo moja aktywność fizyczna zaczęła spadać
w czasie minionej jesieni i zimy - praktycznie do zera,
wszystkie badania pod kątem reumatycznym (o. Walery-Rosego, przeciwciała
jądrowe, ASO) nic nie wykazały, zaordynowano mi leki przeciwzapalne
+ jakieś sterydowe zastrzyki,
wiosną tego roku bóle stawów były już na tyle małe, że stopniowo
zacząłem powracać do dawnej aktywności, początkowo 10-20 km/dziennie
na rowerku, po 2-3 tygodniach doszedłem do 40-60km po miesiącu kilka razy
osiągnąłem 100 km, i tak jak mówiłem kondycja, wydolność poprawiły się
ale nadal czuję się ociężały, brak mi tego poczucia lekkości :-) z dawnych
czasów, a na brzuszku mam jeszcze sporo zmagazynowanego tłuszczyku,
nie chcę zwiększać intensywności treningu w obawie o przeciążenie stawów,
a źle się czuję w obecnej wadze,

zastosowanie "dopalacza" w tej sytuacji wydaje mi się rozsądnym
rozwiązaniem, tym bardziej, że obniżenie wagi również korzystnie
wpłynie na zmniejszenie obciążenia stawów,

poprawka - tabletki mają 250 mcg chromu i tyle może wynosić podobno dobowe
zapotrzebowanie na ten minerał

do Mrówki: chrom jako mikroelement wpływa na regulację przemian cukrów
i tłuszczów w organizmie, ogólnie pomaga w utrzymaniu dobrej wagi oraz
zmniejsza ryzyko powstawania złogów tłuszczowych na ściankach tętnic

pozdrawiam

K.

9. Data: 2002-06-11 10:13:57

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości

> do takich celów służy L-karnityna, a nie sam chrom...

Z tego co wiem, oba te preparaty sa rownie nieskuteczne:)

m.

10. Data: 2002-06-11 10:21:59

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> Z tego co wiem, oba te preparaty sa rownie nieskuteczne:)

Jeżeli pobieraniu L-karnityny towarzyszy znaczny wydatek energii ( a taki
był opisywany) to na świecie nie
jest znany lepszy preparat, powodujący naturalne spalanie tłuszczu i zamiana
go na mięśnie..
jfk

Pierwsza w Polsce tabletka antykoncepcyjna nie zawierająca estrogenów.
Mam pytanko
Swędzenie-pomocy
z anatomii - punkty najbardziej oddalone ...
Sprzedam wosk , propolis.