chusty ---szydelko

1. Data: 2005-12-07 19:23:31

Temat: chusty ---szydelko
Od: "Niunia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,

Poszukuje prostego wzoru na chustę ....na forum pojawilo sie wiele linkow
ale nic nie moge wybrac gdyz są dla mnie zbyt skomplikowane a w temacie
szydełka nie czuję się zbyt biegła.... jeśli ktoś posiada jakiś prosty
wzorek ładnie rozrysowany i z opisem to chętnie przygarnę i będę bardzo
wdzięczna :).....bardzo proszę też o radę w kwestii tego, z czego zrobić
taką chustę .....

Z góry dziękuję i pozdrawiam Niuńka
(s...@p...onet.pl) super_niunia

2. Data: 2005-12-07 21:04:46

Temat: Re: chusty ---szydelko
Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzorek ładnie rozrysowany i z opisem to chętnie przygarnę i będę bardzo
> wdzięczna :).....bardzo proszę też o radę w kwestii tego, z czego zrobić

Prosze poszukaj , może tutaj coś znajdziesz . Tu jest bardzo dużo.
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24282

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=67920

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=68061

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=68224