chwalę się

1. Data: 2006-12-03 17:02:20

Temat: chwalę się
Od: "JasiaZ" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uaktualniłam mój blog

http://szydelkowajasia.blog.onet.pl/
pozdrawiam szydełkowiczki
Jasia

2. Data: 2006-12-03 21:45:30

Temat: Re: chwalę się
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

JasiaZ napisał(a):
> Uaktualniłam mój blog
>
> http://szydelkowajasia.blog.onet.pl/
> pozdrawiam szydełkowiczki
> Jasia

Zajrzałam i oniemiałam z wrażenia! Śliczności.
Najbardziej podoba mi się tak gwiazdeczka-poduszeczka co ma
iść na choinkę i ta serwetka z choinkami, z której jesteś
dumna - masz prawo jest naprawdę wyjątkowa :)

Pozdrawiam
Rablinka

3. Data: 2006-12-04 10:48:02

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JasiaZ wrote:
> Uaktualniłam mój blog
>
> http://szydelkowajasia.blog.onet.pl/
> pozdrawiam szydełkowiczki

Ale fajny pomysł, żeby serwetkę w choinki zrobić w 2 odcieniach. Widać
od razu, że to choinku. Bo ja zrobiłam już 3 takie serwetki, ale
wszystkie jednolite zielone. I trzeba się dokładniej przypatrzyć, żeby
te choinki dostrzec. Może po przyszyciu "bombek" będzie inaczej.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2006-12-04 11:14:57

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie jednolite zielone. I trzeba się dokładniej przypatrzyć, żeby
> te choinki dostrzec. Może po przyszyciu "bombek" będzie inaczej.

Dzięki za uznanie
i życzę powodzenia w szydełkowym eksperymentowaniu
Pozdrawiam
Jasia

5. Data: 2006-12-04 14:20:15

Od: "irena " <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl napisał(a):

> Dzięki za uznanie
> i życzę powodzenia w szydełkowym eksperymentowaniu
> Pozdrawiam
> Jasia

Twój blok przypomina, że Święta Bożego Narodzenia bardzo szybko się zbliżają,
a te wszystkie prace podkreślają urok świąt tylko na dworze smutno i zaczął
padać deszcz
Pozdrawiam
Irena

(OT) chwalę się- przyjaciele
xxx Poszukuje schematu do tego obrazka
rakam 1999;burda 2000/filet
Moherkowa Pepe ...
hej mam pytanie czy ktoś coś wie na temat ŁUCZNIK 460 FA