chwalę się :) marchewką

1. Data: 2005-06-27 08:28:27

Temat: chwalę się :) marchewką
Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jadłam wczoraj coś co mi bardzo smakowało i jeszcze w dodatku sama to
zrobiłam ;)
a była to surówka z marchewki, prosta jak barszcz ale smak
ciekawy(przynajmniej jak dla mnie bo ameryki to to ja nie odkryłam zapewne).
podrzucę przepis, może jakieś wariacje znacie:
marchewka starta na średnich oczkach
sok z wyciśniętej pomarańczy
trochę śmietanki (ja miałam 12% firmy Milko, gęsta była)
pychota :D

papatki
kanta(marchewkowa)
--
czy to nie czas na małe conieco?
tak to jest właśnie ten czas..

2. Data: 2005-06-27 12:10:54

Temat: Re: chwalę się :) marchewką
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanta napisał(a):

> jadłam wczoraj coś co mi bardzo smakowało i jeszcze w dodatku sama to
> zrobiłam ;)
> a była to surówka z marchewki, prosta jak barszcz ale smak

ja ostatnio spontanicznie wymyslilem polaczenie marchewki z bananem,
marchewka raz przekrojona w poprzek (chyba ze gruba wtedy na 4 dlugie)
poczym kroimy na plasterki -nie kostke.
Wazne - marchwki nie trzemy bo puszcza juz soki lekko soki wtedy dajac
intesnywny charakterystyczny smak co by troche nie nareke bananowi bylo).
Pokrojona do miseczki, i to samo robimy z bananem, mozna go grubiej
krajac bo jest bardziej miekki.
Do tego co skolei wymyslilem podczas przygotowywania powyzszego,
zwykla bulka (moze byc nawet dzien stara) kroimy i robimy w tosterze,
nie za mocno, po czym lekko smarujemy maselkiem i jemy ciepla z powyzsza
salatka. Mnie to zasmakowalo - takze potrawe wdrozylem do moich jadlospisow.

pozdrozmarchewkowegopola
-

3. Data: 2005-06-27 12:18:56

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jun 2005 14:10:54 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Chesky*, w
wiadomości news:<news:d9oqmg$sv$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> intesnywny charakterystyczny smak co by troche nie nareke bananowi bylo).
> Pokrojona do miseczki, i to samo robimy z bananem, mozna go grubiej

Przepraszam, bo może nie rozumiem.
Marchewka z bananem. Sucha marchewka w plasterkach z plasterkam banana?
I to jest dobre? Mnie by chyba nie podeszło :) Ale nie wolno się przecież
bać eksperymentów.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2005-06-27 20:01:37

Od: "Dziecko we mgle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kanta" <k...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> marchewka starta na średnich oczkach
> sok z wyciśniętej pomarańczy
> trochę śmietanki (ja miałam 12% firmy Milko, gęsta była)

ja proponuje w ten sposób:
drobno startą na tarce marchewkę +
wycisniety/posiekany czosnek +
majonez(z umiarem tylko :P ) +
sól

zabełtać , poczekać
..... mniamm

pzdr
D...

PS. nie pamiętam, czy przedstawiałam się już na grupie- jeśli nie, czynie to
niniejszym :))

stara lodowka Siemens
maszyna do chleba i konfitury z truskawek...
panierka jak w KFC
Ciasto z kremem i truskawkami
Ciasta z herbatników