chwalę solarium

1. Data: 2004-06-21 13:32:25

Temat: chwalę solarium
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio całkiem przypadkiem wpadłam do solarium na Wiślnej. Musze
powiedzieć, że po kilku wizytach jestem bardzo zadowolona. Opalam sie dość
szybko i bardzo równomiernie. Dostałam też gratis pudełeczko kremu na twarz
i szyję do solarium (taką jednorazówkę, co prawda), ale nigdzie wcześniej
sie z tym nie spotkałam.
Solarium nazywa się Riviera. Mieści się na ul. Wiślnej, chyba 5, w bramie po
lewej stronie idąc w stronę rynku. Jeśli ktoś z Was korzystał juz z tego
solarium to niech się podzieli swoimi wrażeniami.

Pozdrawiam
Pietruszka

1. Data: 2004-06-21 13:41:21

Temat: Re: chwalę solarium
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie z tym nie spotkałam.
> Solarium nazywa się Riviera. Mieści się na ul. Wiślnej, chyba 5, w bramie

Czy dobrze się domyślam, że masz na myśli Kraków? Czy w innym mieście też
jest ul. Wiślna dochodząca od Rynku? :)
Z solarium tego nie korzystałam. A jakie tam są ceny?

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-06-21 15:06:10

Od: "NIKA" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobaczymy jak będziesz chwaliła za 10 lat..

gościnnie MAYDAY

1. Data: 2004-06-21 15:13:31

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jun 2004 17:06:10 +0200, in pl.rec.uroda "NIKA"
<n...@w...pl> wrote in :

>zobaczymy jak będziesz chwaliła za 10 lat..

zobaczymy, czy za 10 lat będziesz wiedziała, co to jest wrotka.

a solarium... każdy sam o sobie decyduje. ja chodzę czasem, dwa-trzy
razy (do roku, w jednym ciągu), nie czuję się zeschniętym rodzynkiem.

an//

1. Data: 2004-06-21 17:21:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NIKA" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> zobaczymy jak będziesz chwaliła za 10 lat..

Rozumiem, że już dziś spędza Ci to sen z powiek?

> gościnnie MAYDAY

"MAYDAY, MAYDAY, gdzie jest netykieta i co ja tutaj robię?"

JoP

1. Data: 2004-06-21 17:23:25

Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
wiadomości news:cb6pl3$rv6$1@druid.ceti.pl...>
> [...]
> jest ul. Wiślna dochodząca od Rynku? :)
> Z solarium tego nie korzystałam. A jakie tam są ceny?

Tak, chodzi mi o Kraków- zapomniałam dodać- przepraszam.

Jeśli chodzi o ceny - 1 min. kosztuje 1 zł.

1. Data: 2004-06-22 08:03:40

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, że już dziś spędza Ci to sen z powiek?

Dziewczyny, czepiacie się, a przecież Nika ma racje - czyż nie? ;)

pzdr
maro

1. Data: 2004-06-22 09:19:49

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

maro napisał/a w news:cb8p9v$3ng$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Dziewczyny, czepiacie się, a przecież Nika ma racje - czyż nie?

Rację w czym?

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-06-22 13:25:35

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
.152...

> Rację w czym?

W tym, że po dziesieciu latach intensywnego uzytkowania solarium -
Pietruszka nie bedzie go chwalic. Imho szybciej.

pzdr
maro

1. Data: 2004-06-22 13:26:55

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

maro wrote:

> Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
.152...

> W tym, że po dziesieciu latach intensywnego uzytkowania solarium -
> Pietruszka nie bedzie go chwalic. Imho szybciej.

Kilka wizyt to "intensywne uzytkowanie" ?

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

Eris serum antycel. - opis dalszych zmagań.
Pekajace naczynka?
www.sabanti.com
Kto jest wiarygodny na Allegro??
poszukiwana konsultantka Avon ze Śródmieścia