chwalmy się :-)

71. Data: 2003-12-09 14:04:58

Temat: Re: Odp: Odp: chwalmy się :-)
Od: j...@c...pl ("Jan P. Cieciński") szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski napisał:

> He! he! Tyle to i ja zauwazyłem :-)
> Z tym że bukwy jeszcze jakoś rozpoznaję - natomiast artykul jest napisany
> hm! dziwnymi literami...

Podejrzewam, że przestawiło się się kodowanie.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

72. Data: 2003-12-09 14:43:10

Temat: Re: chwalmy się :-)
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:z9bBb.1549$g...@f...columbus.rr.com...
>
> Ciekawa lista zaiste. :-))
> W jakim to języku???

Rosyjskim. Kodowanie Cyrillic (Windows) musisz ustawic recznie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

73. Data: 2003-12-09 15:06:31

Temat: Odp: chwalmy się :-)
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego ??? Filmiki (15-20 minutowe)
> to mogą być tylko świerszczyki:-)))
świerszczyki na plantacji wierzby energetycznej:):):):)
Pozdrav.Rene

74. Data: 2003-12-09 16:24:17

Od: j...@c...pl ("Jan P. Cieciński") szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek napisał:

> A czy daleko? w lutych tego roku był Tadeusz , była Jagoda i jeszcze inni z
> daleka (Opole, Kraków), więc dla chcącego nic trudnego zwłaszcza że można
> przyjechać w sobotę, przenocować w boletusowych apartamentach i w niedzielę
> od rana oczy w ekran .

Tak, jednak to był luty a nie grudzień, który mnie nie odpowiada.

75. Data: 2003-12-09 16:42:31

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:br3vtq$8fr$1@nemesis.news.tpi.pl,
Rene napisał(a):
> O matko - pewnie że chcieliby ale co niektórzy z okolic Ciechanowa
> mają trochę daleko do Tych Tychów:)
> Pozdrav.Rene
> PS. chociażby obejrzec plantacje wierzby energetycznej:)

Film jeszcze nie gotowy a "żywe plantacje" śpią, ale coś by się i w tym
temacie znalazło.
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

76. Data: 2003-12-09 17:28:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message
> świerszczyki na plantacji wierzby energetycznej:):):):)

Na plantacji tez mozna. Byle nie w zimie.

Pozdrowienia,
Michal

77. Data: 2003-12-09 18:39:10

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:br4tg6$m9g$1@atlantis.news.tpi.pl,
Rene napisał(a):
> świerszczyki na plantacji wierzby energetycznej:):):):)
> Pozdrav.Rene

Nawet świerszcze, przecież to właściwe miejsce

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

78. Data: 2003-12-09 19:52:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> daleka (Opole, Kraków), więc dla chcącego nic trudnego zwłaszcza że można
> przyjechać w sobotę, przenocować w boletusowych apartamentach i w

No właśnie, filmy nie gotowe, a Ty uparcie
obstajesz przy dość karkołomnym terminie.
Proponuję dwa inne: od 7 do 14 lutego
oraz od 21 do 28 lutego.

Pozdrawia elastycznie boletus

79. Data: 2003-12-09 23:58:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

calvi napisał(a) w wiadomości: <5...@n...onet.pl>...
>Napisz cos prosze o Twoim Arundo [...]

Zielen nieco zblizona do zieleni perzu (moze nieco jasniejsza, jakby
woskowana). Zdzbla grube, kolanka dosc gesto. Liscie dosc krotkie, w
stosunku do grubosci zdzbel i ostatecznej wysokosci rosliny. Klacze bardzo
grube, ok. 4 cm srednicy. Lisc obejmuje lodyge i w miejscu tym sa jakby
wloski.
Budowa wiechy kwiatostanowej znaczaco rozni sie od kwiatostanu miskantow.
Oczywiscie u mnie jeszcze nie kwitla. To dopiero sadzonka.
Najwczesniej za dwa lata bede ja rozmnazal. Nie jestem tez pewien, czy przez
owe dwa lata pozwole jej zimowac w gruncie.
Co do tego, ze to Arundo donax, mam pewnosc.
Uwaga dla Ciebie, bys mogl latwiej ustalic co posiadasz: miskanty moga byc
czerwonawo nabiegle w roznych czesciach rosliny. U Arundo tego nie
zauwazylem. Miskanty maja tez wyraznie jasny nerw glowny liscia.
Jeslibys mial zdjecie Twojej trawy, moglbym ustalic jej tozsamosc, poniewaz
sporo napatrzylem sie na trzcine laskowa, a i miskanty nie sa mi obce.

Pozdrawiam,
Bpjea

80. Data: 2003-12-10 00:01:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a) w wiadomości: ...
> Ampelopsis aconitifolia.

Ja dzieki wymianie grupowej zdobylem nasiona winnika zmiennego, ktory w moim
odczuciu jest wartosciowszy.

Pozdrawiam,
Bpjea

Jakich nawozow mazna uzywac do fikusow?